Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228376

Projekt O_HAI ④ Games – Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre


Schatten, Markus
Projekt O_HAI ④ Games – Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre // Doktorska radionica / Šimić, Diana ; Žajdela Hrustek, Nikolina (ur.).
Varaždin, 2022. 1, 1 (pozvano predavanje, nije recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1228376 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt O_HAI ④ Games – Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre
(The O_HAI ④ Games Project – Orchestration of Hybrid Artificial Intelligence Methods for Computer Games)

Autori
Schatten, Markus

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni

Izvornik
Doktorska radionica / Šimić, Diana ; Žajdela Hrustek, Nikolina - Varaždin, 2022

Skup
Doktorska radionica Fakulteta organizacije i informatike

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
hibridne metode umjetne inteligencije ; orkestracija ; višeagentni sustavi ; računalne igre
(hybrid artificial intelligence methods ; orchestration ; multi agent systems ; computer games)

Sažetak
Hibridne metode umjetne inteligencije koje predstavljaju uspostavu ansambla različitih simboličkih i statističkih metoda umjetne inteligencije radi postizanja što točnijeg rezultata, sveprisutne su u stručnoj i znanstvenoj literaturi. Ipak, metodologija razvoja takvih metoda uglavnom je ad-hoc i ovisi od projekta do projekta. Računalne igre od samih su početaka vezane uz područje umjetne inteligencije - od Shannonovog minmax algoritma za umjetnog igrača šaha 1949., do najnovijih postignuća poput AlphaGo sustava koji je pobijedio velemajstora u igri Go, igre su se pokazale kao izrazito plodno područje za razvijanje metoda umjetne inteligencije. S druge strane umjetna je inteligencija izrazito važna komponenta većine računalnih igara koje se često vrednuju i hvale korištenjem novih i inovativnih metoda umjetne inteligencije. Računalne igre omogućuju nam provjeru metoda umjetne inteligencije ne samo u svrhu zabave, već i u mnogim drugim područjima ljudskog djelovanja, o čemu svjedoče područja ozbiljnih igara i igrifikacije. U projektu O_HAI ④ Games uspostavlja se novi okvir za razvoj hibridnih metoda umjetne inteligencije s posebnom primjenom na razvoj računalnih igara. U skladu s time razvijena je ontologija i meta-model alata za stvaranje modela (ansambla) metoda umjetne inteligencije, a radi se na razvoju modularne distribuirane platforme za orkestraciju hibridnih metoda umjetne inteligencije kao i nizu modula hibridnih ansambla koji bi će se testirati u četiri okružja računalnih igara: (1) MMORPG igre, (2) igrificirana okolina za učenje, (3) ozbiljna igra vezana uz autonomna vozila i (4) igra za holografsku igraću konzolu koja se također razvija u sklopu projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.foi.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Schatten, Markus
Projekt O_HAI ④ Games – Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre // Doktorska radionica / Šimić, Diana ; Žajdela Hrustek, Nikolina (ur.).
Varaždin, 2022. 1, 1 (pozvano predavanje, nije recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)
Schatten, M. (2022) Projekt O_HAI ④ Games – Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre. U: Šimić, D. & Žajdela Hrustek, N. (ur.)Doktorska radionica.
@article{article, author = {Schatten, Markus}, year = {2022}, pages = {1}, chapter = {1}, keywords = {hibridne metode umjetne inteligencije, orkestracija, vi\v{s}eagentni sustavi, ra\v{c}unalne igre}, title = {Projekt O\_HAI ④ Games – Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za ra\v{c}unalne igre}, keyword = {hibridne metode umjetne inteligencije, orkestracija, vi\v{s}eagentni sustavi, ra\v{c}unalne igre}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska}, chapternumber = {1} }
@article{article, author = {Schatten, Markus}, year = {2022}, pages = {1}, chapter = {1}, keywords = {hybrid artificial intelligence methods, orchestration, multi agent systems, computer games}, title = {The O\_HAI ④ Games Project – Orchestration of Hybrid Artificial Intelligence Methods for Computer Games}, keyword = {hybrid artificial intelligence methods, orchestration, multi agent systems, computer games}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska}, chapternumber = {1} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font