Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228364

Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja


Mandić, Luka
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja
(Application of Artificial Intelligence in Racing Games)

Autori
Mandić, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
69

Mentor
Schatten, Markus

Ključne riječi
računalne igre ; umjetna inteligencija ; unity ; unreal engine ; godot ; igre utrkivanja ; upbge
(computer games ; artificial intelligence ; unity ; unreal engine ; godot ; racing games ; upbge)

Sažetak
Od studenta se očekuje da prouči metode umjetne inteligencije koje se koriste prilikom implementacije računalnih igara utrkivanja te implementira neke od odabranih metoda u vlastiti prototip igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna ali preporuča se korištenje nekog od gotovih strojeva igara (npr. Unity, Unreal Engine, Godot, UPBGE i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije koje se koriste u računalnim igrama utrkivanja, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Luka
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Mandić, L. (2021) 'Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja', diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Luka}, year = {2021}, pages = {69}, keywords = {ra\v{c}unalne igre, umjetna inteligencija, unity, unreal engine, godot, igre utrkivanja, upbge}, title = {Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja}, keyword = {ra\v{c}unalne igre, umjetna inteligencija, unity, unreal engine, godot, igre utrkivanja, upbge}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Luka}, year = {2021}, pages = {69}, keywords = {computer games, artificial intelligence, unity, unreal engine, godot, racing games, upbge}, title = {Application of Artificial Intelligence in Racing Games}, keyword = {computer games, artificial intelligence, unity, unreal engine, godot, racing games, upbge}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font