Pregled bibliografske jedinice broj: 1228364
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja
(Application of Artificial Intelligence in Racing
Games)
Autori
Mandić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
17.09
Godina
2021
Stranica
69
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
računalne igre ; umjetna inteligencija ; unity ; unreal engine ; godot ; igre utrkivanja ; upbge
(computer games ; artificial intelligence ; unity ; unreal engine ; godot ; racing games ; upbge)
Sažetak
Od studenta se očekuje da prouči metode umjetne inteligencije koje se koriste prilikom implementacije računalnih igara utrkivanja te implementira neke od odabranih metoda u vlastiti prototip igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna ali preporuča se korištenje nekog od gotovih strojeva igara (npr. Unity, Unreal Engine, Godot, UPBGE i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije koje se koriste u računalnim igrama utrkivanja, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)