Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228353

Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama


Jocković, Denis
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama
(Automated Planning Algorithm STRIPS in Computer Games)

Autori
Jocković, Denis

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
12.09

Godina
2022

Stranica
56

Mentor
Schatten, Markus

Ključne riječi
prolog ; automatsko planiranje ; računalne igre ; strips ; godot ; upbge ; umjetna inteligencija ; rpg maker
(prolog ; automated planning ; computer games ; strips ; godot ; upbge ; artificial intelligence ; rpg maker)

Sažetak
Od studenta se očekuje da prouči algoritam automatskog planiranja STRIPS te da ga implementira u vlastitom prototipu računalne igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna, ali za implementaciju algoritma STRIPS se preporuča programski jezik Prolog, a za implementaciju igre neki od gotovih strojeva igara (npr. UPBGE, Godot, RPG Maker, Unity, Unreal Engine, Ren'Py, PyGame i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Jocković, Denis
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Jocković, D. (2022) 'Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama', diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jockovi\'{c}, Denis}, year = {2022}, pages = {56}, keywords = {prolog, automatsko planiranje, ra\v{c}unalne igre, strips, godot, upbge, umjetna inteligencija, rpg maker}, title = {Algoritam automatskog planiranja STRIPS u ra\v{c}unalnim igrama}, keyword = {prolog, automatsko planiranje, ra\v{c}unalne igre, strips, godot, upbge, umjetna inteligencija, rpg maker}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jockovi\'{c}, Denis}, year = {2022}, pages = {56}, keywords = {prolog, automated planning, computer games, strips, godot, upbge, artificial intelligence, rpg maker}, title = {Automated Planning Algorithm STRIPS in Computer Games}, keyword = {prolog, automated planning, computer games, strips, godot, upbge, artificial intelligence, rpg maker}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font