Pregled bibliografske jedinice broj: 1228353
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u
računalnim igrama
(Automated Planning Algorithm STRIPS in Computer
Games)
Autori
Jocković, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
12.09
Godina
2022
Stranica
56
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
prolog ; automatsko planiranje ; računalne igre ; strips ; godot ; upbge ; umjetna inteligencija ; rpg maker
(prolog ; automated planning ; computer games ; strips ; godot ; upbge ; artificial intelligence ; rpg maker)
Sažetak
Od studenta se očekuje da prouči algoritam automatskog planiranja STRIPS te da ga implementira u vlastitom prototipu računalne igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna, ali za implementaciju algoritma STRIPS se preporuča programski jezik Prolog, a za implementaciju igre neki od gotovih strojeva igara (npr. UPBGE, Godot, RPG Maker, Unity, Unreal Engine, Ren'Py, PyGame i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)