Pregled bibliografske jedinice broj: 1228342
Implementacija inteligentnog agenta koji igra MOBA igru
Implementacija inteligentnog agenta koji igra MOBA igru, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija inteligentnog agenta koji igra MOBA
igru
(Implementation of an Intelligent Agent Playing a
MOBA Game)
Autori
Skeledžija, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
13.09
Godina
2022
Stranica
58
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
python ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; inteligentni agenti ; moba ; autopy
(python ; computer games ; artificial intelligence ; intelligent agents ; moba ; autopy)
Sažetak
Od studenta se očekuje da prouči mogućnosti implementacije inteligentnih agenata tzv. engl. bot odnosno artificijalnih igrača u kontekstu MOBA (engl. Multiplayer Online Battle Arena) igara te implementira vlastitog agenta koji je u stanju igrati proizvoljnu igru tog tipa. Tehnologija implementacije je proizvoljna, ali preporuča se korištenje programskog jezika Python zbog njegovih izvrsnih mogućnosti za skriptiranje i automatizaciju drugih aplikacija (npr. biblioteke AutoPy ili različiti moduli za mrežnu komunikaciju). Završni rad se treba sastojati od teorijskog uvoda, pregleda korištenih tehnologija, opisa implementacije, zaključka i literature. Završni rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)