Pregled bibliografske jedinice broj: 1228269
MARKETINŠKI ZNAČAJ UDRUŽIVANJA VINARA S KVARNERA
MARKETINŠKI ZNAČAJ UDRUŽIVANJA VINARA S KVARNERA // 18th Interdisciplinary management research conference (IMR 2022)
Opatija, Hrvatska, 2022. str. 429-446 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1228269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETINŠKI ZNAČAJ UDRUŽIVANJA VINARA S KVARNERA
(MARKETING SIGNIFICANCE OF ASSOCIATION OF WINEMAKERS
FROM KVARNER)
Autori
Stilin, Žarko ; Čajlaković, Emin ; Žunić, Jerko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
18th Interdisciplinary management research conference (IMR 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.05.2022. - 07.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, vino, turizam, vinski turizam, Kvarner
(marketing, wine, tourism, wine tourism, Kvarner)
Sažetak
Marketing je proces koji osigurava prodaju proizvoda na način da ispunjava i zadovoljava potrebe potrošača. Temelj uspjeha svakog poslovnog subjekta je implementacija strategije marketinga. Pojam vinski turizam je selektivni oblik turizma kojeg karakterizira mirna sredina, očuvan okoliš, komunikacija s domaćinima, upoznavanje s procesom proizvodnje, degustacija vina, obilazak vinograda i vinskih podruma. Lokalna samouprava i javna tijela potiču razvoj svih oblika turizma s ciljem privlačenja novih turista i produživanjem turističke sezone koja pozitivno utječe na društvene i gospodarske čimbenike turističke lokacije. Vinarije ulaskom u vinski turizam osiguravaju dodatni izvor prihoda, te plasiraju svoje proizvode bez posrednika. Rad analizira marketinški značaj udruživanja vinara s Kvarnera. U istraživanju su sudjelovali Turistička zajednica Kvarnera, Primorsko-goranska županija, Hrvatska gospodarska komora, Centar za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije i vinarije koje djeluju na navedenom području. Primaran cilj istraživanja je zaključiti hoće li udruživanje vinara doprinijeti većem ulaganju u marketing vina, te hoće li javne institucije uložiti više sredstava u strateške projekte. Istraživanje je provedeno metodom anketiranja. Rezultati mogu poslužiti kao temelj za zajednički nastup vinara na tržištu, ali i kao zajednički nastup svih proizvođača poljoprivrednih proizvoda. Zaključak istraživanja je kako se zajedničkim nastupom i djelovanjem postiže sinergijski učinak koji dovodi do većeg ulaganja, te razvoja vinskog turizma i vinarija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija