Pregled bibliografske jedinice broj: 1228204
Odgovorno oglašavanje na primjeru operatera Telemach Hrvatska d.d.
Odgovorno oglašavanje na primjeru operatera Telemach Hrvatska d.d., 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1228204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgovorno oglašavanje na primjeru operatera Telemach
Hrvatska d.d.
(Responsible advertising on the example of operator
Telemach Hrvatska d.d.)
Autori
Krajinović, Laura
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
02.11
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
Telemach Hrvatska, oglašavanje, društveno odgovorno poslovanje
(Telemach Hrvatska, advertising, socially responsible business)
Sažetak
Svrha oglašavanja je informirati i ostaviti utjecaj na publiku kako bi se postigla bolja vidljivost proizvoda ili usluge, unaprijedila prodaja i povećao publicitet poduzeća koje se služi oglašavanjem. Razvojem globalizacije raste i konkurencija na tržištima. Zbog rasta konkurencije poduzeća su primorana istaknuti se iz mase. Iako je niz faktora na koja poduzeća trebaju paziti prilikom oglašavanja, jedan od najbitnijih očituje se u etici. Za poduzeće koje oglašava svoj proizvod bitno je da se konačnici ono isto povezuje u pozitivnom kontekstu budući da će time i njegovi proizvodi biti povezani u istom. Slika o gospodarskom subjektu stvara se i od proizvoda koje oglašava, način na koje ga oglašava, što koristi prilikom oglašavanja, prati li trendove i vrijednosti društva kojem se oglašava, ali i stvara se prezentacijom poduzeća ili organizacije kao cjeline. Zbog svega navedenog gospodarskom subjektu danas nije dovoljno predstaviti samo jedan svoj proizvod kao kvalitetan i dobar, već su razna poduzeća pod pritiskom i sebe prezentirati kao odgovorne proizvođače. Primjer jednog od društveno odgovornih poduzeća koji se koristi odgovornim oglašavanjem je Telemach Hrvatska d.d. koji je jedan od vodećih hrvatskih telekomunikacijskih operatera. Telemach se u svom poslovanju fokusira na održivi razvoj i ulaže u infrastrukture kojima se želi postaviti konkuretnijim na tržišu i prikazati svojim korisnicima kao kvalitetnim, odgovornim i savjesnim subjektom. Kroz svoju organizaciju Dana Sporta Telemach Hrvatska promiče svijest o zdravom životu, toleranciji i uključivosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija