Pregled bibliografske jedinice broj: 1228203
Digitalna i medijska strategija na primjeru bezalkoholnog pića SKY cola
Digitalna i medijska strategija na primjeru bezalkoholnog pića SKY cola, 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1228203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna i medijska strategija na primjeru
bezalkoholnog pića SKY cola
(Digital and media strategy on the example of the
soft drink SKY cola)
Autori
Mašinović, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
02.11
Godina
2022
Stranica
43
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
društvene mreže, strategija sky cola
(social networks, sky cola strategy)
Sažetak
Uspješna poduzeća, njihova profitabilnost ovisi i o pravilnom nastupu na tržištu.Kako bi postigli navedeno trebaju potencijslne kupce upoznati sa svojim proizvodima.Danas je digitalni marketing sve prisutan, prvenstveno korištenje interneta, niske cijene oglašavanja ali i targetiranje ciljane publike. Kako se snalazi Sky cola i na koji način targetira i koju generaciju opisano je u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija