Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227564

Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom


Antekolović, Ljubomir; Marton, Jan; Bošnjak, Goran
Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom // Zbornik radova 30. ljetne škole kineziologa Kineziologija u Europi Izazovi promjena / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 804-810 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1227564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom
(The differences in vortex throwing results with children aged 10 to 12 after using analytic and syntetic experimental learning program methods)

Autori
Antekolović, Ljubomir ; Marton, Jan ; Bošnjak, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 30. ljetne škole kineziologa Kineziologija u Europi Izazovi promjena / Leko, Goran - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022, 804-810

ISBN
978-953-317-070-1

Skup
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Kineziologija u Europi Izazovi promjena: Međunarodni znanstveno- stručni skup

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.06.2022. - 02.07.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
metode učenja, efekti vježbanja, duljina bacanja
(learning methods, exercise effects, throw length)

Sažetak
Razlike između uspješnosti učenja bacanja vortexa analitičkom i sintetičkom metodom ispitane su eksperimentalnim programom u trajanju od 4 tjedna (8 treninga). 20 ispitanika prosječno starih 11, 03±0, 84 godine, tjelesne visine 152, 80±6, 89 cm i tjelesne mase 42, 30±9, 92 kg bilo je slučajnim odabirom podijeljeno u dvije eksperimentalne skupine: eksperimentalna skupina koja je učila bacati vortex analitičkom metodom (GRa) i eksperimentalna skupina koja je učila bacati vortex sintetičkom metodom (GRs). Svaka eksperimentalna skupina je imala 20 izbačaja vortexa na svakom treningu odnosno 160 izbačaja ukupno. Duljina bacanja vortexa na inicijalnom mjerenju za GRa bila 23, 21±7, 36 m, a GRs 24, 22±7, 59 m, dok je na finalnom mjerenju GRa bacila vortex 24, 91±7, 69 m, a GRs 27, 52±8, 11 m. Razlike između grupa utvrđivane su Mann Whitney U testom za nezavisne uzorke te se prema njemu grupe statistički značajno ne razlikuju na inicijalnom ni finalnom mjerenju. Razlike unutar grupa utvrđivane su Wilcox testom za zavisne uzorke te je statistički značajna razlika (p=0, 01) između rezultata inicijalnog i finalnog mjerenja pronalazi samo kod grupe koja je učila bacati sintetičkom metodom. Iako se bacanje vortexa može svrstati u kompleksne motoričke vještine, rezultati su pokazali da je u ovom slučaju, kod učenja bacanja vortexa, poboljšanje rezultata jednostavnije i brže postići sintetičkom metodom učenja. Vjerojatno je veći broj ponavljanja izvedbe u finalnom obliku uz očekivanu dinamiku i brzinu izvođenja imao bolje efekte na rezultat eksperimenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljubomir Antekolović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Antekolović, Ljubomir; Marton, Jan; Bošnjak, Goran
Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom // Zbornik radova 30. ljetne škole kineziologa Kineziologija u Europi Izazovi promjena / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 804-810 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Antekolović, L., Marton, J. & Bošnjak, G. (2022) Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom. U: Leko, G. (ur.)Zbornik radova 30. ljetne škole kineziologa Kineziologija u Europi Izazovi promjena.
@article{article, author = {Antekolovi\'{c}, Ljubomir and Marton, Jan and Bo\v{s}njak, Goran}, editor = {Leko, G.}, year = {2022}, pages = {804-810}, keywords = {metode u\v{c}enja, efekti vje\v{z}banja, duljina bacanja}, isbn = {978-953-317-070-1}, title = {Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa u\v{c}enja analiti\v{c}kom i sinteti\v{c}kom metodom}, keyword = {metode u\v{c}enja, efekti vje\v{z}banja, duljina bacanja}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antekolovi\'{c}, Ljubomir and Marton, Jan and Bo\v{s}njak, Goran}, editor = {Leko, G.}, year = {2022}, pages = {804-810}, keywords = {learning methods, exercise effects, throw length}, isbn = {978-953-317-070-1}, title = {The differences in vortex throwing results with children aged 10 to 12 after using analytic and syntetic experimental learning program methods}, keyword = {learning methods, exercise effects, throw length}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font