Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227563

TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA


Papak, Petra
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb


CROSBI ID: 1227563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA
(MARKET VALUE OF THE BRAND – CONSUMER ATTITUDES AND PERCEPTIONS)

Autori
Papak, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija

Mjesto
Zagreb

Datum
26.10

Godina
2022

Stranica
35

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
tržišna vrijednost brenda, stavovi potrošača, percepcije potrošača
(market value of the brand, consumer attitudes, consumer perceptions)

Sažetak
U završnom radu pobliže je objašnjena sama važnost i uloga marke kod potrošača te njeni elementi. Završni rad sastoji se od dva djela. U prvom djelu pojašnjeni su i definirani opći pojmovi vezani za marku te vrste marke. Nadalje je obrađen pojam privatnih marki te u tom djelu povezano je sa samom tržišnom vrijednosti marke općenito. Drugi dio rada posvećen je primarnom istraživanju percepcije potrošača o važnosti marke kod proizvoda te marke u današnjem društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Papak, Petra
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
Papak, P. (2022) 'TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Papak, Petra}, year = {2022}, pages = {35}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost brenda, stavovi potro\v{s}a\v{c}a, percepcije potro\v{s}a\v{c}a}, title = {TR\v{Z}I\v{S}NA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTRO\v{S}A\v{C}A}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost brenda, stavovi potro\v{s}a\v{c}a, percepcije potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Papak, Petra}, year = {2022}, pages = {35}, keywords = {market value of the brand, consumer attitudes, consumer perceptions}, title = {MARKET VALUE OF THE BRAND – CONSUMER ATTITUDES AND PERCEPTIONS}, keyword = {market value of the brand, consumer attitudes, consumer perceptions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font