Pregled bibliografske jedinice broj: 1227563
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
CROSBI ID: 1227563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE
POTROŠAČA
(MARKET VALUE OF THE BRAND – CONSUMER ATTITUDES AND
PERCEPTIONS)
Autori
Papak, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija
Mjesto
Zagreb
Datum
26.10
Godina
2022
Stranica
35
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
tržišna vrijednost brenda, stavovi potrošača, percepcije potrošača
(market value of the brand, consumer attitudes, consumer perceptions)
Sažetak
U završnom radu pobliže je objašnjena sama važnost i uloga marke kod potrošača te njeni elementi. Završni rad sastoji se od dva djela. U prvom djelu pojašnjeni su i definirani opći pojmovi vezani za marku te vrste marke. Nadalje je obrađen pojam privatnih marki te u tom djelu povezano je sa samom tržišnom vrijednosti marke općenito. Drugi dio rada posvećen je primarnom istraživanju percepcije potrošača o važnosti marke kod proizvoda te marke u današnjem društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija