Pregled bibliografske jedinice broj: 1227562
Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača
Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1227562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova
potrošača
(The influence of advertising appeals on changing
consumer attitudes)
Autori
Trgovčević, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
19.10
Godina
2022
Stranica
42
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
oglašavanje, apeli u oglašavanu, stavovi, potrošači
(advertising, appeals to advertising, attitudes, consumers)
Sažetak
Završni rad govori o apelu na seks koji se već dugo koristi u oglašavanju i sve je popularniji. Apel na seks ima i pozitivne i negativne utjecaje zato je potrebno dobro poznavati tržište i proizvod kako bi se ovaj apel ispravno koristio. Smatra se kako apel na seks pridonosi učinkovitosti kampanje te može imati široku upotrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija