Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227562

Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača


Trgovčević, Antonio
Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1227562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača
(The influence of advertising appeals on changing consumer attitudes)

Autori
Trgovčević, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
19.10

Godina
2022

Stranica
42

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
oglašavanje, apeli u oglašavanu, stavovi, potrošači
(advertising, appeals to advertising, attitudes, consumers)

Sažetak
Završni rad govori o apelu na seks koji se već dugo koristi u oglašavanju i sve je popularniji. Apel na seks ima i pozitivne i negativne utjecaje zato je potrebno dobro poznavati tržište i proizvod kako bi se ovaj apel ispravno koristio. Smatra se kako apel na seks pridonosi učinkovitosti kampanje te može imati široku upotrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trgovčević, Antonio
Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Trgovčević, A. (2022) 'Utjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Trgov\v{c}evi\'{c}, Antonio}, year = {2022}, pages = {42}, keywords = {ogla\v{s}avanje, apeli u ogla\v{s}avanu, stavovi, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Utjecaj apela u ogla\v{s}avanju na promjenu stavova potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {ogla\v{s}avanje, apeli u ogla\v{s}avanu, stavovi, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Trgov\v{c}evi\'{c}, Antonio}, year = {2022}, pages = {42}, keywords = {advertising, appeals to advertising, attitudes, consumers}, title = {The influence of advertising appeals on changing consumer attitudes}, keyword = {advertising, appeals to advertising, attitudes, consumers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font