Pregled bibliografske jedinice broj: 1227561
Marketing strategija Red Bulla
Marketing strategija Red Bulla, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1227561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategija Red Bulla
(Marketing strategy of Red Bull)
Autori
Banožić, Dinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
19.10
Godina
2022
Stranica
27
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing strategija, marketing miks, promocija putem sporta
(marketing strategy, marketing mix, promotion through sports)
Sažetak
Završni rad govori o marketinškoj strategiji Red Bull-a i aktivnostima putem kojih kompanija promovira svoj brand, ime, energetsko piće i time postiže uspjeh.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija