Pregled bibliografske jedinice broj: 1227559
NON FUNGIBLE TOKEN (NFT) / NEZAMJENJIVI TOKEN I MARKETINŠKE STRATEGIJE
NON FUNGIBLE TOKEN (NFT) / NEZAMJENJIVI TOKEN I MARKETINŠKE STRATEGIJE, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1227559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NON FUNGIBLE TOKEN (NFT) / NEZAMJENJIVI TOKEN
I MARKETINŠKE STRATEGIJE
(NON FUNGIBLE TOKEN (NFT).
AND MARKETING STRATEGIES)
Autori
Renei Premec, Ian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2022
Stranica
31
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
NFT, marketing strategije, blokchain tehnologija, digitalni marketing
(NFT, marketing strategies, blockchain technology, digital marketing)
Sažetak
Rad prikazuje povijest, razvoj i sadašnju poziciju nezamjenjivih tokena (engl. non fungible token, NFT), te marketinških strategija koje su se koristile u njihovoj promociji. Također, rad prikazuje i sve procese, te tehnološki razvoj koji su bili nužni pa samim time i prethodili razvoju prvog NFTa. U radu su prikazana dva poznata NFTa – jedan hrvatski i jedan svjetski kao i najznačajniji prikaz NFT kao alata kojim se postiže promocija brenda ili proizvoda ili osobe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija