Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227558

UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International)


Kolak, Manuela
UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International), 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1227558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International)
(QUALITY MANAGEMENT AS A FUNCTION OF BRAND BUILDING AND CUSTOMER SATISFACTION (on the example of Marriott International))

Autori
Kolak, Manuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
12.10

Godina
2022

Stranica
38

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
kvaliteta, upravljanje zadovoljstvom, marketing, izgradnja brenda
(quality, satisfaction management, marketing, brand building)

Sažetak
Završni rad govori o uspješnom načinu upravljanja kvalitetom usluga, koja nadalje pripomaže pri samoj izgradnji brenda. Cilj rada je opisati važnost pružanja kvalitetne usluge i nezaboravnog iskustva klijentima, pritom radeći na izgradnji brenda, te na stjecanju zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluge. Nadalje, predmet rada odnosi se na uspješno upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru poduzeća Marriott International.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolak, Manuela
UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International), 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Kolak, M. (2022) 'UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International)', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolak, Manuela}, year = {2022}, pages = {38}, keywords = {kvaliteta, upravljanje zadovoljstvom, marketing, izgradnja brenda}, title = {UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduze\'{c}a Marriott International)}, keyword = {kvaliteta, upravljanje zadovoljstvom, marketing, izgradnja brenda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolak, Manuela}, year = {2022}, pages = {38}, keywords = {quality, satisfaction management, marketing, brand building}, title = {QUALITY MANAGEMENT AS A FUNCTION OF BRAND BUILDING AND CUSTOMER SATISFACTION (on the example of Marriott International)}, keyword = {quality, satisfaction management, marketing, brand building}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font