Pregled bibliografske jedinice broj: 1227558
UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International)
UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International), 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1227558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA
I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća
Marriott International)
(QUALITY MANAGEMENT AS A FUNCTION OF BRAND BUILDING
AND CUSTOMER SATISFACTION (on the example of
Marriott International))
Autori
Kolak, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2022
Stranica
38
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
kvaliteta, upravljanje zadovoljstvom, marketing, izgradnja brenda
(quality, satisfaction management, marketing, brand building)
Sažetak
Završni rad govori o uspješnom načinu upravljanja kvalitetom usluga, koja nadalje pripomaže pri samoj izgradnji brenda. Cilj rada je opisati važnost pružanja kvalitetne usluge i nezaboravnog iskustva klijentima, pritom radeći na izgradnji brenda, te na stjecanju zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluge. Nadalje, predmet rada odnosi se na uspješno upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru poduzeća Marriott International.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija