Pregled bibliografske jedinice broj: 1227379
Redizajn brenda B’MARK primjenom ekoloških komponenti
Redizajn brenda B’MARK primjenom ekoloških komponenti, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1227379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajn brenda B’MARK primjenom ekoloških komponenti
(Redesign of the B'MARK brand using ecological components)
Autori
Kardaš, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2022
Stranica
62
Mentor
Kovačević, Dorotea
Ključne riječi
robna marka ; eko redizajn ; eko dizajn ; eko proizvod
(brand ; eco redesign ; eco design ; eco product)
Sažetak
Brendovi su posvuda oko nas. Oni osiguravaju ljudima kvalitetu i sigurnost za proizvode koje kupuju. Brend nije samo ime i logo, već i više od toga. To je ugled koji tvrtka ima koji ju izdvaja od konkurencije. Brend je jedna mala riječ koja obuhvaća svoj glas, svrhu i ono po čemu želi biti poznat. To je prva pomisao koju potrošači imaju kada vide određeni logotip ili čuju ime brenda. Stoga je od velike važnosti da se brend odlično prezentira i da pokaže da poznaje svoju ciljanu publiku jer time omogućuje sebi da ih ona percipira kao kvalitetan i jak brend. Dobra slika brenda je zato ključna, a brendovi je mogu pojačati ukoliko pokažu da uistinu brinu za svoje potrošače, njihovu budućnost i dobrobit. Cilj ovog rada je dokazati da uporabom ekološki prihvatljivijih materijala i promišljenim eko dizajniranjem i redizajniranjem, brendovi i dalje mogu zadržati svoju kvalitetu bez značajnijeg gubitka klijenata te ujedno misliti na bolju budućnost i očuvati okoliš od dodatnih nepovoljnih uvjeta. Dapače, obzirom na današnje stanje svijeta i upoznatosti ljudi s ekološkim problemima s kojima se svakodnevno susrećemo, koji su sve uočljiviji i čije posljedice osjećamo, prelaskom na eko dizajn brendovi su u mogućnosti povećati broj zadovoljnijih kupaca. U ovom istraživanju potvrđeno je da za idejni brend čokoladica „B'mark“ čija su ciljana skupina ljubitelji čitanja i čokolade, ciljana skupina je spremna platiti za ekološki kvalitetniji proizvod jer je upoznata s današnjim stanjem prirode. Kroz istraživanje provedeno tijekom izrade ovog diplomskog rada dokazano je da ekološki prihvatljiviji proizvodi ne moraju nositi negativnu konotaciju vezanu uz sebe i svoje karakteristike, što se tiče cijene, kvalitete i dostupnosti. Ovaj rad može poslužiti kao dokaz i ideja da uz eko redizajniranje brendovi mogu postići nove i interesantne proizvode i rezultate koji će pogodovati potrošačima ali i samim tvrtkama iza brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija