Pregled bibliografske jedinice broj: 1227378
Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade
Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1227378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade
(Visual identity for a studio with a specialized offer for young people)
Autori
Micak, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.07
Godina
2022
Stranica
51
Mentor
Kovačević, Dorotea
Ključne riječi
foto studio ; vizualni identitet ; logo ; selfie ; društvene mreže
(photo studio ; visual identity ; logo ; selfie ; social networks)
Sažetak
Vizualni identitet je skup grafičkih elemenata kojima se poduzeće predstavlja korisnicima i konkurenciji. Ujedno je najvidljiviji dio poduzeća, te poveznica između poduzeća i korisnika. Ovaj diplomski rad fokusira se na izradu vizualnog identiteta za foto studio sa specijaliziranom ponudom za mlade, koja se bazira na kulisama i rekvizitima koji omogućuju posjetiteljima da fotografiraju estetski privlačne selfije. Teorijski dio diplomskog rada osvrće se na prethodna istraživanja vezana uz vizualni identitet općenito, nakon čega slijedi osvrt na istraživanja vezana za selfie fotografiju. Analizira se utjecaj selfija i selfie kulture na ponašanje potrošača te spominju konkretni primjeri kako se selfie fotografija koristi u marketinške svrhe – pogotovo na društvenim mrežama. U eksperimentalnom dijelu definirana je ciljana skupina te analizirani vizualni identiteti konkurentnih foto studija. Za potrebe ispitivanja percepcije dizajna zaštitnog znaka, izrađena su četiri prijedloga rješenja. Idejna rješenja podijeljena su na niskostrukturirane i visokostrukturirane, sa i bez simbola fotografije. Ispitivanje prikladnosti idejnih rješenja provedeno je putem ankete i pomoću metode mjerenja pokreta očiju. Utvrđeno je da ciljana skupina niskostrukturirane znakove procjenjuje kao estetski privlačne, moderne i zanimljive. S druge strane, kod viskostrukturiranih znakova zabilježen je veći broj fiksacija i duže promatranje slikovnog područja. Rezultati ukazuju na različite efekte koji se mogu postići manipulacijom strukture zaštitnog znaka, što može imati ključnu ulogu u prezentaciji ponude za mlade putem vizualnog identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija