Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227378

Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade


Micak, Karla
Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1227378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade
(Visual identity for a studio with a specialized offer for young people)

Autori
Micak, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.07

Godina
2022

Stranica
51

Mentor
Kovačević, Dorotea

Ključne riječi
foto studio ; vizualni identitet ; logo ; selfie ; društvene mreže
(photo studio ; visual identity ; logo ; selfie ; social networks)

Sažetak
Vizualni identitet je skup grafičkih elemenata kojima se poduzeće predstavlja korisnicima i konkurenciji. Ujedno je najvidljiviji dio poduzeća, te poveznica između poduzeća i korisnika. Ovaj diplomski rad fokusira se na izradu vizualnog identiteta za foto studio sa specijaliziranom ponudom za mlade, koja se bazira na kulisama i rekvizitima koji omogućuju posjetiteljima da fotografiraju estetski privlačne selfije. Teorijski dio diplomskog rada osvrće se na prethodna istraživanja vezana uz vizualni identitet općenito, nakon čega slijedi osvrt na istraživanja vezana za selfie fotografiju. Analizira se utjecaj selfija i selfie kulture na ponašanje potrošača te spominju konkretni primjeri kako se selfie fotografija koristi u marketinške svrhe – pogotovo na društvenim mrežama. U eksperimentalnom dijelu definirana je ciljana skupina te analizirani vizualni identiteti konkurentnih foto studija. Za potrebe ispitivanja percepcije dizajna zaštitnog znaka, izrađena su četiri prijedloga rješenja. Idejna rješenja podijeljena su na niskostrukturirane i visokostrukturirane, sa i bez simbola fotografije. Ispitivanje prikladnosti idejnih rješenja provedeno je putem ankete i pomoću metode mjerenja pokreta očiju. Utvrđeno je da ciljana skupina niskostrukturirane znakove procjenjuje kao estetski privlačne, moderne i zanimljive. S druge strane, kod viskostrukturiranih znakova zabilježen je veći broj fiksacija i duže promatranje slikovnog područja. Rezultati ukazuju na različite efekte koji se mogu postići manipulacijom strukture zaštitnog znaka, što može imati ključnu ulogu u prezentaciji ponude za mlade putem vizualnog identiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dorotea Kovačević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Micak, Karla
Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Micak, K. (2022) 'Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Micak, Karla}, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {foto studio, vizualni identitet, logo, selfie, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Vizualni identitet foto studija sa specijaliziranom ponudom za mlade}, keyword = {foto studio, vizualni identitet, logo, selfie, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Micak, Karla}, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {photo studio, visual identity, logo, selfie, social networks}, title = {Visual identity for a studio with a specialized offer for young people}, keyword = {photo studio, visual identity, logo, selfie, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font