Pregled bibliografske jedinice broj: 1227330
Budućnost obrazovanja – filozofija i umjetna inteligencija
Budućnost obrazovanja – filozofija i umjetna inteligencija // Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva ''Filozofija, obrazovanje i škola''
Školska knjiga, Zagreb, 2019. str. 64-64 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1227330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budućnost obrazovanja – filozofija i umjetna
inteligencija
(The future of education - philosophy and artificial
intelligence)
Autori
Vertovšek, Nenad ; Greguric, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva ''Filozofija, obrazovanje i škola''
Mjesto i datum
Školska knjiga, Zagreb, 12.-14.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
budućnost obrazovanja
(The future of education)
Sažetak
Reforma obrazovanja je prvenstveno politički proces koji mora dati odgovor na pitanje o ulozi obrazovanja u razvoju društva i njegovoj unutrašnjoj reorganizaciji. Budući da obrazovanje oblikuje kadrove za obavljanje određenih poslova, ono se danas uklapa u globalnu društvenu reprodukciju. Obrazovni element odgovara sadašnjim potrebama, a istraživački mora biti okrenut prema budućnosti. Sveobuhvatno korištenje umjetne inteligencije postavit će neke potpuno nove kriterije i standarde obrazovanja i istraživanja. Predviđa se da će superinteligentni strojevi biti u mogućnosti samostalno planirati budućnost bez sudjelovanja čovjeka. U tom kontekstu ističemo važnost humanističkog obrazovanja, posebno filozofije, kao prve i posljednje svrhe mogućnosti ljudskog opstanka u znanstveno-tehničkom dobu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb