Pregled bibliografske jedinice broj: 1227303
KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU
KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 90-91 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1227303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE
NA
STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U
ZAGREBU
(QUANTITATIVE METHODS OF EVALUATING THE QUALITY OF
TEACHING AT
STUDY OF ELECTRICAL ENGINEERING AT ZAGREB
UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES)
Autori
Morić, Sanja ; Alajbeg, Trpimir ; Sokele, Mladen ; Brkić, Frane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?
/ - , 2022, 90-91
Skup
5. Dani obrazovnih znanosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19-20.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
efektivnost i efikasnost nastave ; motivacija studenata ; nastava uživo ; nastava online
(effectiveness and efficiency of teaching ; student motivation ; face to face teaching ; on-line teaching)
Sažetak
S ciljem utvrđivanja parametara koji utječu na kvalitetu i efektivnost nastave te posebice na motivaciju, kako studenata za učenje tako i nastavnika za poučavanje, na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu pokrenut je interni znanstveni projekt „Istraživanje utjecaja sinkronih i asinkronih oblika nastave na uspjeh studenata elektrotehnike“. Analitički dio istraživanja temelji se na opsežnim podacima vezanima za odvijanje nastave i polaganje ispita na preddiplomskom stručnom i diplomskom specijalističkom studiju elektrotehnike u proteklih deset uzastopnih semestara, od akademske godine 2017./2018. Korištene metode su primarno kvantitativne, a podaci su analizirani i interpretirani uz pomoć matematičkog modeliranja, višekriterijske analize, teorije sustava, anketnog upitnika i dubinske analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Poljoprivreda (agronomija)
Napomena
Rad je proizašao iz znanstvenog, internog TVZ
projekta (SM 114 - 2020/01): ˝Istraživanje
utjecaja sinkronih i asinkronih oblika nastave na
uspjeh studenata
ELO˝. Voditelj projekta: Mladen Sokele
POVEZANOST RADA