Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227200

Integrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika


Cindrić, Ivana; Hanžić Deda, Silvija
Integrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika // The 2nd International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education dedicated to Professor Emeritus Milan Matijevic
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni)


CROSBI ID: 1227200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika
(Content and language integrated learning from the perspective of future primary school and English language teachers)

Autori
Cindrić, Ivana ; Hanžić Deda, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni

Skup
The 2nd International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education dedicated to Professor Emeritus Milan Matijevic

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.-21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
budući učitelji, CLIL, engleski jezik, primarno obrazovanje
(CLIL, English language, pre-service teachers, primary education)

Sažetak
Integracija sadržaja različitih nastavnih predmeta u nastavu stranoga jezika u svijetu je uvelike istraživana tema iz područja poučavanja stranoga ili drugoga jezika. U Hrvatskoj je o važnosti povezivanja sadržaja predmeta na materinskom jeziku sa sadržajem stranoga jezika još 1999. godine pisala Mirjana Vilke, a danas je povezivanje sadržaja nastavnih predmeta sastavni dio kurikuluma nastavnog predmeta Engleski jezik (Škola za život). Povezivanje sadržaja iziskuje ne samo osviještenost i teorijska znanja učitelja o mogućnostima koje takvo povezivanje nudi, već spremnost i osposobljenost učitelja da to smisleno i učinkovito primijene u nastavi. Stoga je cilj ovoga rada ispitati percepciju budućih učitelja engleskoga jezika o mogućnostima provedbe integriranoga poučavanja nastavnih sadržaja i stranoga jezika te njihovu samoprocjenu kompetencija za izvođenje takve nastave. Nadalje, pokušat ćemo saznati koje prednosti, a koje poteškoće budući učitelji engleskoga jezika vide u implementaciji integriranoga poučavanja sadržaja i jezika iz perspektive učitelja i učenika. Istraživanje će se provesti na prigodnom uzorku od dvjestotinjak studenata primarnoga obrazovanja i engleskoga jezika, od prve do pete godine studija. Metodički kolegiji, jednako kao i kolegiji koji uključuju međupredmetnu integraciju nastavnih sadržaja, pretežno se izvode na višim godinama studija primarnog obrazovanja smjer engleski jezik. Stoga je za očekivati da će studenti viših godina imati više saznanja o toj temi zbog eksplicitnoga poučavanja, no otvorena je mogućnost dobre percepcije koju mogu imati i studenti nižih godina, ponajviše na intuitivnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Silvija Hanžić Deda (autor)

Avatar Url Ivana Cindrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cindrić, Ivana; Hanžić Deda, Silvija
Integrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika // The 2nd International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education dedicated to Professor Emeritus Milan Matijevic
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni)
Cindrić, I. & Hanžić Deda, S. (2022) Integrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika. U: The 2nd International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education dedicated to Professor Emeritus Milan Matijevic.
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Ivana and Han\v{z}i\'{c} Deda, Silvija}, year = {2022}, keywords = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, CLIL, engleski jezik, primarno obrazovanje}, title = {Integrirano pou\v{c}avanje sadr\v{z}aja nastavnih predmeta iz perspektive budu\'{c}ih u\v{c}itelja engleskoga jezika}, keyword = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, CLIL, engleski jezik, primarno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Ivana and Han\v{z}i\'{c} Deda, Silvija}, year = {2022}, keywords = {CLIL, English language, pre-service teachers, primary education}, title = {Content and language integrated learning from the perspective of future primary school and English language teachers}, keyword = {CLIL, English language, pre-service teachers, primary education}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font