Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227193

MODEL VRJEDNOVANJA KVALITETE PRIJEVOZNE USLUGE U JAVNOM CESTOVNOM MEĐUGRADSKOM LINIJSKOM PUTNIČKOM PROMETU


Bubalo, Tomislav
MODEL VRJEDNOVANJA KVALITETE PRIJEVOZNE USLUGE U JAVNOM CESTOVNOM MEĐUGRADSKOM LINIJSKOM PUTNIČKOM PROMETU, 2022., doktorska disertacija, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1227193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MODEL VRJEDNOVANJA KVALITETE PRIJEVOZNE USLUGE U JAVNOM CESTOVNOM MEĐUGRADSKOM LINIJSKOM PUTNIČKOM PROMETU
(MODEL OF QUALITY ASSESSMENT OF TRANSPORT SERVICE IN PUBLIC ROAD INTERCITY LINE PASSENGER TRAFFIC)

Autori
Bubalo, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
06.10

Godina
2022

Stranica
171

Mentor
Rajsman, Marijan

Ključne riječi
cestovni putnički promet ; kvaliteta prijevozne usluge ; zadovoljstvo putnika ; analitičko-hijerarhijski postupak (AHP) ; konkurentnost cestovnih prijevoznika
(road passenger traffic ; quality of transport service ; passenger satisfaction ; analytical hierarchical process (AHP) ; competitiveness of road carriers)

Sažetak
Postizanje odgovarajuće razine kvalitete prijevozne usluge bitna je pretpostavka u pružanju prijevoznih usluga. Mjerenje zadovoljstva putnika smatra se najdjelotvornijim povratnim informacijama, uzimajući u obzir da ono pruža učinkovite, izravne, smislene i objektivne korisničke želje i očekivanja. Stoga, vrjednovanje kvalitete prijevozne usluge mjerenjem zadovoljstva putnika jedno je od najvažnijih pitanja koje se odnosi na poslovne odluke poduzeća za cestovni prijevoz putnika, što je opravdano filozofijom orijentacije prema klijentu i glavnim principima stalnog poboljšanja modernog poduzeća. Zapravo, mjerenje zadovoljstva putnika predstavlja jednu od pet glavnih funkcija znanosti upravljanja koje omogućuje razumijevanje, analizu i poboljšanje. Na taj način, zadovoljstvo putnika temeljni je standard izvedbe i mogući standard izvrsnosti za bilo koje poduzeće za cestovni prijevoz putnika. U ovom doktorskom radu razvijen je hibridni model za vrjednovanje kvalitete prijevozne usluge u cestovnom međugradskom linijskom putničkom prometu metodom mjerenja zadovoljstva putnika. Model VAZP (višekriterijska analiza zadovoljstva putnika) koristi analitičko-hijerarhijski proces (AHP) temeljen na dezagregatnom pristupu i linearnom programiranju. Glavna prednost VAZP pristupa je u tome što poštuje kvalitativni oblik ocjenjivanja i preferencije putnika koje se izražavaju u zadovoljstvu putnika. Istraživanje se temelji na podatcima koji su dobiveni anketnim ispitivanjem zadovoljstva putnika kvalitetom prijevozne usluge u cestovnom međugradskom linijskom putničkom prometu. Rezultati istraživanja opisani su pomoću numeričkih vrijednosti te su grafički prikazani primjenom deskriptivne statističke analize. Primjenom programskog alata Expert Choice i analize osjetljivosti utvrđuju se razlike između dostignute razine kvalitete prijevozne usluge pojedinih cestovnih prijevoznika te predlažu moguća poboljšanja u poslovanju za stjecanje konkurentske prednosti na tržištu prijevozničkih usluga. Ova sposobnost kvalitativnog predstavljanja prosudbi putnika i preferencija čini VAZP prikladnim alatom za procjenu kvalitete zadovoljstva putnika i ocjenu kvalitete usluga u sektoru prijevoza putnika te strateško pozicioniranje i stjecanje konkurentske prednosti na tržištu prijevozničkih usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marijan Rajsman (mentor)

Avatar Url Tomislav Bubalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bubalo, Tomislav
MODEL VRJEDNOVANJA KVALITETE PRIJEVOZNE USLUGE U JAVNOM CESTOVNOM MEĐUGRADSKOM LINIJSKOM PUTNIČKOM PROMETU, 2022., doktorska disertacija, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Bubalo, T. (2022) 'MODEL VRJEDNOVANJA KVALITETE PRIJEVOZNE USLUGE U JAVNOM CESTOVNOM MEĐUGRADSKOM LINIJSKOM PUTNIČKOM PROMETU', doktorska disertacija, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bubalo, Tomislav}, year = {2022}, pages = {171}, keywords = {cestovni putni\v{c}ki promet, kvaliteta prijevozne usluge, zadovoljstvo putnika, analiti\v{c}ko-hijerarhijski postupak (AHP), konkurentnost cestovnih prijevoznika}, title = {MODEL VRJEDNOVANJA KVALITETE PRIJEVOZNE USLUGE U JAVNOM CESTOVNOM ME\DJUGRADSKOM LINIJSKOM PUTNI\v{C}KOM PROMETU}, keyword = {cestovni putni\v{c}ki promet, kvaliteta prijevozne usluge, zadovoljstvo putnika, analiti\v{c}ko-hijerarhijski postupak (AHP), konkurentnost cestovnih prijevoznika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bubalo, Tomislav}, year = {2022}, pages = {171}, keywords = {road passenger traffic, quality of transport service, passenger satisfaction, analytical hierarchical process (AHP), competitiveness of road carriers}, title = {MODEL OF QUALITY ASSESSMENT OF TRANSPORT SERVICE IN PUBLIC ROAD INTERCITY LINE PASSENGER TRAFFIC}, keyword = {road passenger traffic, quality of transport service, passenger satisfaction, analytical hierarchical process (AHP), competitiveness of road carriers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font