Pregled bibliografske jedinice broj: 1226788
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku: kako nas vide nastavnici?
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku: kako nas vide nastavnici? // Knjižnice: kamo i kako dalje? : položaj knjižničarske zajednice u sustavu kulture, visokog obrazovanja i znanosti : knjižnica kao posrednik znanstvenih i stručnih informacija : knjižnice, solidarnost, društvo : zbornik radova / Mašina, Dina ; Kalanj, Kristina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2019. str. 84-100 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1226788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku: kako nas
vide nastavnici?
(Faculty of humanities and social sciences' library: how
do the teachers see
us?)
Autori
Petr Balog, Kornelija ; Gašo, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Knjižnice: kamo i kako dalje? : položaj knjižničarske zajednice u sustavu kulture, visokog obrazovanja i znanosti : knjižnica kao posrednik znanstvenih i stručnih informacija : knjižnice, solidarnost, društvo : zbornik radova
/ Mašina, Dina ; Kalanj, Kristina - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2019, 84-100
ISBN
978-953-8176-08-1
Skup
15. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica: Knjižnice: kamo i kako dalje?
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 17.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
intervju ; istraživanje zadovoljstva korisnika ; Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku ; nastavnici
(Faculty of humanities and social sciences library ; interview ; library satisfaction survey ; teachers)
Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati kako nastavnici Filozofskog fakulteta u Osijeku percipiraju i koriste usluge svoje matične Knjižnice te utvrditi postoje li odstupanja u zabilježenom zadovoljstvu nastavnika u zadnje tri iteracije mjerenja (2010 ; 2013 ; 2016). Rad koristi kombinaciju kvantitativnih i kvalitativnih istraživačkih metoda. Kvantitativni podaci se odnose na rezultate dobivene kroz redovito trogodišnje knjižnično anketiranje korisnika o zadovoljstvu knjižničnim uslugama, a kvalitativni na intervjue s nastavnicima. Najnoviji rezultati istraživanja zadovoljstva nastavnika provedenog početkom svibnja 2016. godine uspoređeni su s rezultatima istraživanja provedenih 2010. i 2013. godine. Na temelju identificiranih promjena u ponašanju nastavnika u odnosu na korištenje knjižničnih usluga u zadnja tri mjerenja, odabrano je nekoliko elemenata knjižnične usluge koja su se dodatno istražila kroz intervjue. Rad donosi rezultate intervjua četvero nastavnika – predstavnika onih fakultetskih odsjeka za koja su ustanovljena najveća odstupanja u korištenju/percepciji knjižničnih usluga u istraživanju 2016. godine u odnosu na ranija istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti