Pregled bibliografske jedinice broj: 1226772
Implementacija terenske nastave u sklopu TZK-a
Implementacija terenske nastave u sklopu TZK-a // 2nd International Student GREEN Conference / Habuda-Stanić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 60-61 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1226772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija terenske nastave u sklopu TZK-a
(Implementation of field teaching in PE)
Autori
Čepo, Blago ; Šolaja, Rita ; Paravac, Ivan ; Marinović, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
2nd International Student GREEN Conference
/ Habuda-Stanić, Mirna - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 60-61
ISBN
978-953-7005-91-7
Skup
2. međunarodna studentska GREEN konferencija = 2nd International Students’ GREEN Conference (ISC GREEN 2022)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.06.2022. - 03.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kineziologija, nastava u prirodi, tjelesna aktivnost, tjelesna i zdravstvena kultura
(: kinesiology, teaching in nature, physical activity, physical and health culture)
Sažetak
Sažetak: Razvoj moderne tehnologije omogućio je djeci i mladima komunikaciju, učenje i stjecanje znanja bez da moraju napustiti svoju sobu. Međutim, bez obzira na mnogobrojne pozitivne dobrobiti koje su došle s modernom tehnologijom, pojavile su se određene negativne posljedice na dječji organizam. Povećan boravak u zatvorenom prostoru rezultirao je smanjenim kretanjem što je dovelo do pojave raznih zdravstvenih problema kao što su pretilost, niska razina funkcionalnih i motoričkih sposobnosti te mnogi psihološki problemi koji nisu bili toliko rašireni prije pojave moderne tehnologije. Budući da djeca provode sve više vremena na raznim pametnim uređajima, a sve manje u prirodi, godišnji fond sati tjelesne i zdravstvene kulture bi trebao biti znatno veći te bi se dio istih trebao odvojiti za terensku nastavu tj. nastavu u prirodi. Terenskom nastavom u prirodi djeca bi dobila uvid u razne aktivnosti kao što su bicikliranje, klizanje, planinarenje, skijanje… Proširenjem spektra njima poznatih aktivnosti bi se povećala i zainteresiranost za nastavak bavljenja tjelesnom aktivnošću odnosno sportom. U ovom preglednom radu analizirane su terenske aktivnosti koje bi obogatile nastavu tjelesne i zdravstvene kulture te su sukladno pregledanoj literaturi objašnjene smjernice prema kojima bi se nastava TZK-a trebala odvijati kako bi se smanjili negativni efekti modernog načina života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet Osijek