Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226669

Optimiranje dužine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa


Pavić, Monika
Optimiranje dužine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa, 2022., diplomski rad, diplomski, Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 1226669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Optimiranje dužine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa
(Optimizing the lenght on the exit ramp of the fast urban road using traffic simulations)

Autori
Pavić, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2022

Stranica
117

Mentor
Ištoka Otković, Irena

Ključne riječi
izlazni trak, simulacijski model, prometna potražnja, optimalna dužina
(exit lane, simulation model, traffic demand, optimal length)

Sažetak
Postupci planiranja, koncipiranja i projektiranja prometnica predstavljaju složene urbanističko – prometne zadaće. Obzirom da svaka vrsta prometa zahtjeva odgovarajuću prometnu infrastukturu, sve se temelji na iscrpnim prometnim analizama. U tim analizama uvelike nam olakšava primjena mikrosimulacijskog računalnog programa pomoću kojeg se može ustanoviti zadovoljava li prometna mreža sadašnju ili neku buduću prometnu potražnju. U provedbi planiranja ili projektiranja bilo kojeg rješenja potrebno je analizirati sva područja i usporediti pojedine varijante kako bi u konačnici najpovoljnije rješenje pri ocjeni funkcionalnosti prometnog toka, davalo zadovoljavajuće rezultate. Cilj ovog diplomskog rada je provedba analize optimiranja dužine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa. Odabrana lokacija analize je južna osječka obilaznica, a izlazni trakovi koji su promatrani nalaze se na čvorovima Trpimirova i Frigis. Čvorovi su odabrani zbog njihove blizine industrijskih i poslovnih zona prema kojima prometuje velik broj vozila. Za analizu različitih scenarija, u radu je korišten računalni program PTV VISSIM 6.0. Prikupljeni podatci s terenskih mjerenja brojanja prometa u vršnim satima od 07 – 08 h i 15 – 16 h te snimanja brzina vozila radarom, korišteni su kao ulazni podatci za model postojećeg projektnog rješenja izlaznog traka. Pomoću simulacijskog modela provedene su analize s različitim prometnim opterećenjima i brzinama te su dobiveni izlazni rezultati. Na temelju konačnih rezultata u zaključku su dane projektne preporuke o optimalnoj dužini izlaznog traka brze gradske ceste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Ištoka Otković (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pavić, Monika
Optimiranje dužine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa, 2022., diplomski rad, diplomski, Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, Osijek
Pavić, M. (2022) 'Optimiranje dužine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa', diplomski rad, diplomski, Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavi\'{c}, Monika}, year = {2022}, pages = {117}, keywords = {izlazni trak, simulacijski model, prometna potra\v{z}nja, optimalna du\v{z}ina}, title = {Optimiranje du\v{z}ine izlaznog traka brze gradske ceste primjenom simulacija prometa}, keyword = {izlazni trak, simulacijski model, prometna potra\v{z}nja, optimalna du\v{z}ina}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavi\'{c}, Monika}, year = {2022}, pages = {117}, keywords = {exit lane, simulation model, traffic demand, optimal length}, title = {Optimizing the lenght on the exit ramp of the fast urban road using traffic simulations}, keyword = {exit lane, simulation model, traffic demand, optimal length}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font