Pregled bibliografske jedinice broj: 1226358
Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta
Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta // Zbornik Istarskog veleučilišta - Rivista dell’Università Istriana di scienze applicate, 1 (2022), 1; 63-72 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1226358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju –
razrada na primjeru tržišnog segmenta
(Marketing communication in higher education –
analysis based on a market segment)
Autori
Marjanović, Boris ; Košara, David
Izvornik
Zbornik Istarskog veleučilišta - Rivista dell’Università Istriana di scienze applicate (2975-383X) 1
(2022), 1;
63-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
komunikacijski miks, segmentacija tržišta, efikasna komunikacija, komunikacijski alati, mediji, poruka
(communication mix, market segmentation, efficient communication, communication tools, media, message)
Sažetak
Efikasno komunicirati potreba je svake organizacije, što nije jednostavno postići. Tržište nije homogeno ni po pitanju ponašanja potrošača ni po pitanju potreba. Segmentacija tržišta nužan je alat za grupiranje potrošača čime je moguće prilagoditi marketinške aktivnosti, između ostalog i marketinšku komunikaciju, za svaki segment u cilju maksimizacije učinka uloženih napora. Ovaj rad prikazuje razradu marketinške komunikacije na primjeru jednog segmenta na tržištu visokog obrazovanja, iz čega je vidljivo da komunikacijske aktivnosti moraju slijediti jasne korake u kontekstu vremena, tipa informacije, marketinških alata i korištenih medija. Načela prikazana u ovome radu moguće je primijeniti i izvan okvira visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate
Profili:
Boris Marjanović
(autor)