Pregled bibliografske jedinice broj: 1226208
Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj
Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 1226208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina
u Republici Hrvatskoj
(Online shopping behaviour of generational cohorts in
the Republic of Croatia)
Autori
Matić Šošić, Matea ; Vojvodić, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište u Dubrovniku
Grad
Dubrovnik
Godina
2018
Stranica
140
ISBN
978-953-7153-45-8
Ključne riječi
Internetsko kupovno ponašanje ; generacijske skupinem ; disfunkcionalna kupovna ponašanja ; Republika Hrvatska
(Online shopping behaviour ; generational cohorts ; dysfunctional buying behaviour ; the Republic of Croatia)
Sažetak
Problematika internetske maloprodaje i s njom povezanih kupovnih ponašanja sve više zaokuplja pozornost istraživača i praktičara, kako zbog rasta i razvoja suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i cjelokupnog virtualnog životnog okruženja, tako i zbog izmijenjenih zahtjeva, potreba, preferencija i stavova kupaca. Razmotre li se ova pitanja u kontekstu segmentacije potrošača, posebice na temelju teorije generacijskih skupina, čitava problematika poprima šire razmjere i zahtijeva sagledavanje različitih stajališta. Dominirajuća potrošačka kultura i disfunkcionalna ponašanja potrošača dodatno usložnjavaju ovu problematiku pa se pojavljuje potreba za sveobuhvatnim pristupom istraživanju. U ovoj se knjizi obrađuju temeljni pojmovi i specifičnosti generacijskih skupina i disfunkcionalnoga kupovnog ponašanja potrošača. Posebnu vrijednost ima empirijsko istraživanje provedeno na reprezentativnom uzorku hrvatskih potrošača vezano za kupovno ponašanje u online okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija