Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226208

Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj


Matić Šošić, Matea; Vojvodić, Katija
Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2018 (monografija)


CROSBI ID: 1226208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj
(Online shopping behaviour of generational cohorts in the Republic of Croatia)

Autori
Matić Šošić, Matea ; Vojvodić, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište u Dubrovniku

Grad
Dubrovnik

Godina
2018

Stranica
140

ISBN
978-953-7153-45-8

Ključne riječi
Internetsko kupovno ponašanje ; generacijske skupinem ; disfunkcionalna kupovna ponašanja ; Republika Hrvatska
(Online shopping behaviour ; generational cohorts ; dysfunctional buying behaviour ; the Republic of Croatia)

Sažetak
Problematika internetske maloprodaje i s njom povezanih kupovnih ponašanja sve više zaokuplja pozornost istraživača i praktičara, kako zbog rasta i razvoja suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i cjelokupnog virtualnog životnog okruženja, tako i zbog izmijenjenih zahtjeva, potreba, preferencija i stavova kupaca. Razmotre li se ova pitanja u kontekstu segmentacije potrošača, posebice na temelju teorije generacijskih skupina, čitava problematika poprima šire razmjere i zahtijeva sagledavanje različitih stajališta. Dominirajuća potrošačka kultura i disfunkcionalna ponašanja potrošača dodatno usložnjavaju ovu problematiku pa se pojavljuje potreba za sveobuhvatnim pristupom istraživanju. U ovoj se knjizi obrađuju temeljni pojmovi i specifičnosti generacijskih skupina i disfunkcionalnoga kupovnog ponašanja potrošača. Posebnu vrijednost ima empirijsko istraživanje provedeno na reprezentativnom uzorku hrvatskih potrošača vezano za kupovno ponašanje u online okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Katija Vojvodić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matić Šošić, Matea; Vojvodić, Katija
Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2018 (monografija)
Matić Šošić, M. & Vojvodić, K. (2018) Internetsko kupovno ponašanje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj. Dubrovnik, Sveučilište u Dubrovniku.
@book{book, author = {Mati\'{c} \v{S}o\v{s}i\'{c}, Matea and Vojvodi\'{c}, Katija}, year = {2018}, pages = {140}, keywords = {Internetsko kupovno pona\v{s}anje, generacijske skupinem, disfunkcionalna kupovna pona\v{s}anja, Republika Hrvatska}, isbn = {978-953-7153-45-8}, title = {Internetsko kupovno pona\v{s}anje generacijskih skupina u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Internetsko kupovno pona\v{s}anje, generacijske skupinem, disfunkcionalna kupovna pona\v{s}anja, Republika Hrvatska}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Dubrovniku}, publisherplace = {Dubrovnik} }
@book{book, author = {Mati\'{c} \v{S}o\v{s}i\'{c}, Matea and Vojvodi\'{c}, Katija}, year = {2018}, pages = {140}, keywords = {Online shopping behaviour, generational cohorts, dysfunctional buying behaviour, the Republic of Croatia}, isbn = {978-953-7153-45-8}, title = {Online shopping behaviour of generational cohorts in the Republic of Croatia}, keyword = {Online shopping behaviour, generational cohorts, dysfunctional buying behaviour, the Republic of Croatia}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Dubrovniku}, publisherplace = {Dubrovnik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font