Pregled bibliografske jedinice broj: 1226207
VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU
VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1226207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S
GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU
(THE IMPORTANCE OF CRM STRATEGY FOR GUEST
RELATIONSHIP MANAGEMENT AND GUEST LOYALTY IN THE
HOTEL INDUSTRY)
Autori
Ines, Hardi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
06.10
Godina
2022
Stranica
47
Mentor
Rudančić, Andreja
Ključne riječi
CRM, lojalnost gostiju, hotelski sektor
(CRM, guest loyalty, hotel sector)
Sažetak
Uvođenjem alata poput CRM koncepta i marketinga odnosa, ugostiteljske organizacije upoznaju svoje goste i potencijalne goste, te ostvaruju trajne veze koje su prijeko potrebne za isticanje vodećih ugostiteljskih organizacija. Implementacijom CRM koncepta i marketinga odnosa poduzeća prikupljaju sve potrebne informacije koje su im potrebne za segmentaciju gostiju i kreiranje ponude koja će im osigurati trajne veze, povjerenje i zadovoljne goste, koji će se vraćati iz godine u godinu kao tijekom „zlatnih“ godina turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija