Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226207

VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU


Ines, Hardi
VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1226207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU
(THE IMPORTANCE OF CRM STRATEGY FOR GUEST RELATIONSHIP MANAGEMENT AND GUEST LOYALTY IN THE HOTEL INDUSTRY)

Autori
Ines, Hardi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
06.10

Godina
2022

Stranica
47

Mentor
Rudančić, Andreja

Ključne riječi
CRM, lojalnost gostiju, hotelski sektor
(CRM, guest loyalty, hotel sector)

Sažetak
Uvođenjem alata poput CRM koncepta i marketinga odnosa, ugostiteljske organizacije upoznaju svoje goste i potencijalne goste, te ostvaruju trajne veze koje su prijeko potrebne za isticanje vodećih ugostiteljskih organizacija. Implementacijom CRM koncepta i marketinga odnosa poduzeća prikupljaju sve potrebne informacije koje su im potrebne za segmentaciju gostiju i kreiranje ponude koja će im osigurati trajne veze, povjerenje i zadovoljne goste, koji će se vraćati iz godine u godinu kao tijekom „zlatnih“ godina turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Andreja Rudančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ines, Hardi
VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Ines, H. (2022) 'VAŽNOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ines, Hardi}, year = {2022}, pages = {47}, keywords = {CRM, lojalnost gostiju, hotelski sektor}, title = {VA\v{Z}NOST CRM STRATEGIJE ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S GOSTIMA I LOJALNOST GOSTIJU U HOTELIJERSTVU}, keyword = {CRM, lojalnost gostiju, hotelski sektor}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ines, Hardi}, year = {2022}, pages = {47}, keywords = {CRM, guest loyalty, hotel sector}, title = {THE IMPORTANCE OF CRM STRATEGY FOR GUEST RELATIONSHIP MANAGEMENT AND GUEST LOYALTY IN THE HOTEL INDUSTRY}, keyword = {CRM, guest loyalty, hotel sector}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font