Pregled bibliografske jedinice broj: 12262
Iskustva i doživljaji prirode/okoliša u djece na početku polaska u osnovnu školu
Iskustva i doživljaji prirode/okoliša u djece na početku polaska u osnovnu školu // Napredak (Zagreb), 138 (1998), 2; 261-269 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 12262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva i doživljaji prirode/okoliša u djece na početku polaska u osnovnu školu
(Children's experiences on nature/environment at the beginning of elementary education)
Autori
Uzelac, Vinka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 138
(1998), 2;
261-269
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Ekološka iskustva; Ekološki dozivljaji; škola; Djeca
(ecological experience; ecological intensity; school; childrens)
Sažetak
Istrazivanjem se pokušalo ispitati ucestalost i stupanj intenziteta iskustava i dozivljaja prirode/okoliša u djece na pocetku prvog razreda osnovne skole. Rezultati istrazivanja upucuju da se skala dozivljaja prirode/okolisa sastoji od dva faktora: prvi se faktor odnosi na radni i estetski segment dozivljaja prirode/okoliša, a drugi na igroliko-rekreacijsko- oprezni segment iskustava i dozivljaja prirode/okolisa. Postoji statisticki znacajna razlika medu ispitanicima u radno-estetsom segmentu dozivljaja prirode/okoliša (u korist djevojcica) i u igroliko-rekreacijsko-opreznom segmentu( u korist djecaka). Proizlazi zakljucak da o svim ispitanim aspektima dozivljaja prirode/okoliša valja voditi racuna. U njemu se nazire pitanje buducih planiranja i programiranja neposrednih i posrednih kontakata i ekoloških aktivnosti djece, cija bi osnovna svrha trebala biti razvoj osjetljivosti u djece za okoliš.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Chemical Abstracts