Pregled bibliografske jedinice broj: 1225727
KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA
KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA. Zadar: Morepress, 2022 (monografija)
CROSBI ID: 1225727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA
(COGNITIVE SEMIOTICS OF ADVERTISING)
Autori
Sušac, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Morepress
Grad
Zadar
Godina
2022
Stranica
159
ISBN
978-953-331-378-8
Ključne riječi
kogntivna semiotika, oglašavanje, metafora, metonimija, multimodalnost
(cognitive semiotics, advertising, metaphor, metonymy, multimodality)
Sažetak
Knjiga se uvodno naslanja na kognitivno lingvističku teoriju konceptualne metafore i metonimije proširivši je i na semiotičko polje multimodalnih znakova u korpusu oglašavanja, a prvenstveno na vizualnu metaforu i metonimiju. Pored toga, knjiga pruža uvid i u dodatne dominantne semiotičke fenomene u oglašavanju poput modaliteta i obilježenosti vizualnih znakova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)