Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1225727

KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA


Sušac, Vlado
KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA. Zadar: Morepress, 2022 (monografija)


CROSBI ID: 1225727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA
(COGNITIVE SEMIOTICS OF ADVERTISING)

Autori
Sušac, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Morepress

Grad
Zadar

Godina
2022

Stranica
159

ISBN
978-953-331-378-8

Ključne riječi
kogntivna semiotika, oglašavanje, metafora, metonimija, multimodalnost
(cognitive semiotics, advertising, metaphor, metonymy, multimodality)

Sažetak
Knjiga se uvodno naslanja na kognitivno lingvističku teoriju konceptualne metafore i metonimije proširivši je i na semiotičko polje multimodalnih znakova u korpusu oglašavanja, a prvenstveno na vizualnu metaforu i metonimiju. Pored toga, knjiga pruža uvid i u dodatne dominantne semiotičke fenomene u oglašavanju poput modaliteta i obilježenosti vizualnih znakova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Vlado Sušac (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Sušac, Vlado
KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA. Zadar: Morepress, 2022 (monografija)
Sušac, V. (2022) KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA. Zadar, Morepress.
@book{book, author = {Su\v{s}ac, Vlado}, year = {2022}, pages = {159}, keywords = {kogntivna semiotika, ogla\v{s}avanje, metafora, metonimija, multimodalnost}, isbn = {978-953-331-378-8}, title = {KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLA\v{S}AVANJA}, keyword = {kogntivna semiotika, ogla\v{s}avanje, metafora, metonimija, multimodalnost}, publisher = {Morepress}, publisherplace = {Zadar} }
@book{book, author = {Su\v{s}ac, Vlado}, year = {2022}, pages = {159}, keywords = {cognitive semiotics, advertising, metaphor, metonymy, multimodality}, isbn = {978-953-331-378-8}, title = {COGNITIVE SEMIOTICS OF ADVERTISING}, keyword = {cognitive semiotics, advertising, metaphor, metonymy, multimodality}, publisher = {Morepress}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font