Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1225650

Like, share, subscribe - Boga? Komunikološko-pedagoški pogled na fenomen influencera i posredovanja slike Boga mladima putem društvenih medija


Vidulić, Matea; Mališa, Snježana
Like, share, subscribe - Boga? Komunikološko-pedagoški pogled na fenomen influencera i posredovanja slike Boga mladima putem društvenih medija // Teologija i psihologija u dijalogu
Ljubljana, Slovenija, 2021. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1225650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Like, share, subscribe - Boga? Komunikološko-pedagoški pogled na fenomen influencera i posredovanja slike Boga mladima putem društvenih medija
(Like, share, subscribe - God? A communication-pedagogical view of the phenomenon of influencers and mediating the image of God to young people through social media)

Autori
Vidulić, Matea ; Mališa, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Teologija i psihologija u dijalogu / - , 2021, 34-35

Skup
Teologija i psihologija u dijalogu

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 15.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
influencer ; pedagogija online ; cjeloviti odgoj ; društveni mediji ; komunikacija
(influencer ; pedagogy online ; comprehensive education ; social media ; communication)

Sažetak
Stvarnost u kojoj djeca i mladi odrastaju i žive uvelike je oblikovana društvenim medijima poput YouTubea, Instagrama i TikToka. Na tim digitalnim platformama svoje sadržaje stvaraju i nude brojni pojedinci koji u većoj ili manjoj mjeri promiču proizvode, ideje i stil života, a naziva ih se influencerima. S obzirom na utjecaj influencera na djecu i mlade, kao i izazove suvremene pedagogije u virtualnom svijetu (i ima li je ondje uopće?), postavlja se pitanje: kako danas cjelovito odgajati, formirati i pratiti djecu i mlade? Naime, samo kada smo svjesni i prisutni u svim segmentima života moguće je odgajati u zrelosti i cjelovitosti koja onda usmjerava naše djelovanje i odnose. Zato je važno cjelovito odgajati, pa i online, jer odgoj nikada nije neutralan već je duboko vrijednosno angažiran, a kao takav bi trebao biti u funkciji razvijanja ljudske i kršćanske zrelosti kod djece i mladih. U radu donosimo pregled definicija i kategorija influencera te njihovu poruku »like, share, subscribe« (lajkaj – označi da ti se sviđa, dijeli, prati) povezujemo s inherentnom naravi katoličkog Boga koji u susretu s osobama poziva na zajedništvo, dijeljenje i suživot. Ta relacijska dinamika nezaobilazna je i u odnosu odgajatelja i odgajanika u kojoj odgajatelj (pa i infleuncer) vodi, oblikuje i prati, a odgajanik prihvaća i slijedi. Pedagoški izbor ostvaruje se kroz dvije dimenzije: komunikaciju sa sadržajem (cilj, okruženje, motivacija) i komunikaciju uz pomoć računala (odnos osoba koje lajkaju, dijele i prate). Sliku Boga sagledavamo kroz odnos i razmjenu, tj. komunikaciju, a naglasak stavljamo na važnost očuvanja i osnaživanja intrapersonalne i interpersonalne komunikacije mladih osoba koje primaju mnoštvo poruka o samima sebi, svijetu oko sebe i o Bogu posredstvom društvenih medija.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Mališa (autor)

Avatar Url Matea Vidulić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulić, Matea; Mališa, Snježana
Like, share, subscribe - Boga? Komunikološko-pedagoški pogled na fenomen influencera i posredovanja slike Boga mladima putem društvenih medija // Teologija i psihologija u dijalogu
Ljubljana, Slovenija, 2021. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vidulić, M. & Mališa, S. (2021) Like, share, subscribe - Boga? Komunikološko-pedagoški pogled na fenomen influencera i posredovanja slike Boga mladima putem društvenih medija. U: Teologija i psihologija u dijalogu.
@article{article, author = {Viduli\'{c}, Matea and Mali\v{s}a, Snje\v{z}ana}, year = {2021}, pages = {34-35}, keywords = {influencer, pedagogija online, cjeloviti odgoj, dru\v{s}tveni mediji, komunikacija}, title = {Like, share, subscribe - Boga? Komunikolo\v{s}ko-pedago\v{s}ki pogled na fenomen influencera i posredovanja slike Boga mladima putem dru\v{s}tvenih medija}, keyword = {influencer, pedagogija online, cjeloviti odgoj, dru\v{s}tveni mediji, komunikacija}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Viduli\'{c}, Matea and Mali\v{s}a, Snje\v{z}ana}, year = {2021}, pages = {34-35}, keywords = {influencer, pedagogy online, comprehensive education, social media, communication}, title = {Like, share, subscribe - God? A communication-pedagogical view of the phenomenon of influencers and mediating the image of God to young people through social media}, keyword = {influencer, pedagogy online, comprehensive education, social media, communication}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font