Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1225465

METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU


Fabac, Robert
METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU // Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022. str. 99-111 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1225465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU
(Application of metaverse AR and VR technologies in marketing)

Autori
Fabac, Robert

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022, 99-111

Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
metaverzum, proširena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing, tehnologija
(metaverse, augmented reality, virtual reality, marketing, technology)

Sažetak
Procesi kupnje i marketinški procesi posljednjih su desetljeća pod utjecajem brojnih digitalnih inovacija. U vrijeme pandemije COVID-19 pojedinci su širom svijeta bili zaustavljeni u kretanjima i usmjereni na online kupnju. Postojeći modeli koje prakticira većina e-trgovina uskraćuju potrošače za iskustvo dubljeg istraživanja proizvoda, pregledavanja detalja i isprobavanja. Novi iskoraci u razvoja tehnologija, posebno onih koje se deklariraju kao dio metaverzuma, proširena stvarnost (AR) i virtualna stvarnost (VR), otvaraju prostor za rješenja uranjanja potrošača u virtualnu stvarnost i ostvarenja iskustava koja stimuliraju emocije i podupiru namjere i aktivnosti kupnje. Sve pristupačnija oprema za kupca koji želi u proširenu stvarnost, sve naprednija infrastruktura mreža i tehnologije koje virtualni svijet približavaju i doslovno spajaju s fizičkim, realnim svijetom, preduvjeti su i najava velikog rasta u području marketinške i druge primjene proširene stvarnosti. Nove generacije kupaca iskazuju natprosječni interes prema AR/VR i mogućim drugim inačicama virtualne stvarnosti. U ovom radu daje se pregled navedenih esencijalnih fenomena i sažeta analiza glavnih obilježja proširene i virtualne stvarnosti s naglaskom na primjenu u marketingu sada i u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Robert Fabac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Fabac, Robert
METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU // Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022. str. 99-111 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Fabac, R. (2022) METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU. U: Keglević Kozjak, S., Hrustek, L. & Cvetko, L. (ur.)Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022).
@article{article, author = {Fabac, Robert}, year = {2022}, pages = {99-111}, keywords = {metaverzum, pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing, tehnologija}, title = {METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU}, keyword = {metaverzum, pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing, tehnologija}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA )}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Fabac, Robert}, year = {2022}, pages = {99-111}, keywords = {metaverse, augmented reality, virtual reality, marketing, technology}, title = {Application of metaverse AR and VR technologies in marketing}, keyword = {metaverse, augmented reality, virtual reality, marketing, technology}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA )}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font