Pregled bibliografske jedinice broj: 1225465
METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU
METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U MARKETINGU // Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022. str. 99-111 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1225465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
METAVERZE AR I VR TEHNOLOGIJE S PRIMJENOM U
MARKETINGU
(Application of metaverse AR and VR technologies in
marketing)
Autori
Fabac, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
/ Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022, 99-111
Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
metaverzum, proširena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing, tehnologija
(metaverse, augmented reality, virtual reality, marketing, technology)
Sažetak
Procesi kupnje i marketinški procesi posljednjih su desetljeća pod utjecajem brojnih digitalnih inovacija. U vrijeme pandemije COVID-19 pojedinci su širom svijeta bili zaustavljeni u kretanjima i usmjereni na online kupnju. Postojeći modeli koje prakticira većina e-trgovina uskraćuju potrošače za iskustvo dubljeg istraživanja proizvoda, pregledavanja detalja i isprobavanja. Novi iskoraci u razvoja tehnologija, posebno onih koje se deklariraju kao dio metaverzuma, proširena stvarnost (AR) i virtualna stvarnost (VR), otvaraju prostor za rješenja uranjanja potrošača u virtualnu stvarnost i ostvarenja iskustava koja stimuliraju emocije i podupiru namjere i aktivnosti kupnje. Sve pristupačnija oprema za kupca koji želi u proširenu stvarnost, sve naprednija infrastruktura mreža i tehnologije koje virtualni svijet približavaju i doslovno spajaju s fizičkim, realnim svijetom, preduvjeti su i najava velikog rasta u području marketinške i druge primjene proširene stvarnosti. Nove generacije kupaca iskazuju natprosječni interes prema AR/VR i mogućim drugim inačicama virtualne stvarnosti. U ovom radu daje se pregled navedenih esencijalnih fenomena i sažeta analiza glavnih obilježja proširene i virtualne stvarnosti s naglaskom na primjenu u marketingu sada i u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Robert Fabac
(autor)