Pregled bibliografske jedinice broj: 1225323
Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19
Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 // DIJETE U FOKUSU-MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP / Begić, A. ; Krišto, I. (ur.).
Mostar: Sveučilište u Mostaru PRESSUM, 2022. str. 395-412 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1225323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za
vrijeme pandemije COVID-19
(Online support for pupils with disabilities during
the COVID-19 pandemic)
Autori
Perić Bralo, Magdalena ; Franjičić, Anđelka ; Fulgosi Masnjak, Rea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
DIJETE U FOKUSU-MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP
/ Begić, A. ; Krišto, I. - Mostar : Sveučilište u Mostaru PRESSUM, 2022, 395-412
ISBN
978-9958-16-223-7
Skup
Druga međunarodna znanstvena konferencija „Dijete u fokusu – multidisciplinarni pristup“,
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 07.10.2021. - 08.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenici s teškoćama u razvoju, pandemija virusa COVID-19, redovne škole, škole za djecu s teškoćama u razvoju, odgojno-obrazovni djelatnici, roditelji djece s teškoćama u razvoju, suradnja s roditeljima
(pupils with disabilities, COVID-19 virus pandemic, regular schools, schools for children with disabilities, educatonal professionals, parents of children with disabilities, cooperation with parents)
Sažetak
Pandemija virusa COVID-19 sve nas je natjerala na novi način rada i organizacije. Svi su se stručnjaci, zajedno s učenicima (s teškoćama i bez teškoća u razvoju) i njihovim roditeljima, našli u nezavidnoj situaciji i još se uvijek u njoj nalaze. Upravo se u tome razdoblju istaknula važnost suradnje između roditelja i stručnjaka jer se nastava odvijala na daljinu te su roditelji uz superviziju stručnjaka pružali podršku vlastitomu djetetu. Ciljevi istraživanja bili su dobiti uvid u online podršku koju su dobivali učenici s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 i utvrditi zadovoljstvo online podrškom iz perspektive stručnjaka i roditelja. U istraživanju su sudjelovali roditelji djece s teškoćama u razvoju koja pohađaju redovne i posebne osnovne škole (N = 23) i stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama u razvoju (N = 34). Za potrebe ovoga istraživanja kreirana su dva anketna upitnika, a samo istraživanje provedeno je online. Za interpretaciju rezultata korištene su metode univarijantne i bivarijantne statistike (Pearsonov x2 test, Fisherov egzaktni test). Dobiveni rezultati ne pokazuju razlike u podršci koju su dobivali učenici s teškoćama u razvoju s obzirom na vrstu ustanove koju su pohađali. Ona se u objema školama pružala na razne načine i uz razne online platforme. Nisu utvrđene statistički značajne razlike u zadovoljstvu online podrškom roditelja i stručnjaka ni razlike u zadovoljstvu pruženom online podrškom između stručnjaka s obzirom na vrstu ustanove u kojoj rade. Istraživanjem nije utvrđena ni statistički značajna razlika u zadovoljstvu primljenom online podrškom među roditeljima s obzirom na vrstu usta- nove koju pohađaju njihova djeca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti