Pregled bibliografske jedinice broj: 1225262
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe // Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi - Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM)
Osijek, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1225262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i
Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu
domene Slušanje i upoznavanje glazbe
(Application of the subject curriculum of Musical
Culture and Musical Art in teaching practice in
the context of the domain of Listening and getting
to know music)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi - Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
predmetni Kurikulum Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, domena Slušanje i upoznavanje glazbe
(subject Curriculum of Musical Culture and Musical Art, domain Listening and getting to know music)
Sažetak
Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM) organizirao je predstavljanje Centra i paneldiskusiju o temi Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Sudionici ovoga događaja bili su sveučilišni nastavnici didaktike i metodike, viši savjetnici i nastavnici praktičari koji su o ovoj temi raspravljali iz različitih perspektiva: od ishoda učenja kao kompetencija s uskim fokusom, zatim sadržaja učenja i njihovoga metodičkog posredovanja u nastavi, integriranja međupredmetnih tema pa sve do ostvarivanja različitih mogućnosti procesa vrednovanja. Tijekom rasprave panelisti su stručno elaborirali navedene aspekte teme, razmjenjivali znanja i iskustva te navodili primjere aktivnosti i zadataka koje primjenjuju u svojoj nastavi. Na samom početku diskusije predstavila se izv. prof. dr. sc. Jasna Šulentić Begić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku koja je problematizirala pitanje kompetencija u kurikulumima Glazbene kulture / Glazbene umjetnosti, posebice distinkcije između glazbenoga znanja i znanja o glazbi te naglasila važnost slušanja glazbe u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)