Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1225262

Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe


Šulentić Begić, Jasna
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe // Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi - Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM)
Osijek, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1225262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe
(Application of the subject curriculum of Musical Culture and Musical Art in teaching practice in the context of the domain of Listening and getting to know music)

Autori
Šulentić Begić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi - Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM)

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
predmetni Kurikulum Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, domena Slušanje i upoznavanje glazbe
(subject Curriculum of Musical Culture and Musical Art, domain Listening and getting to know music)

Sažetak
Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM) organizirao je predstavljanje Centra i paneldiskusiju o temi Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Sudionici ovoga događaja bili su sveučilišni nastavnici didaktike i metodike, viši savjetnici i nastavnici praktičari koji su o ovoj temi raspravljali iz različitih perspektiva: od ishoda učenja kao kompetencija s uskim fokusom, zatim sadržaja učenja i njihovoga metodičkog posredovanja u nastavi, integriranja međupredmetnih tema pa sve do ostvarivanja različitih mogućnosti procesa vrednovanja. Tijekom rasprave panelisti su stručno elaborirali navedene aspekte teme, razmjenjivali znanja i iskustva te navodili primjere aktivnosti i zadataka koje primjenjuju u svojoj nastavi. Na samom početku diskusije predstavila se izv. prof. dr. sc. Jasna Šulentić Begić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku koja je problematizirala pitanje kompetencija u kurikulumima Glazbene kulture / Glazbene umjetnosti, posebice distinkcije između glazbenoga znanja i znanja o glazbi te naglasila važnost slušanja glazbe u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)

Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ffos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe // Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi - Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM)
Osijek, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
Šulentić Begić, J. (2022) Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slušanje i upoznavanje glazbe. U: Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi - Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM).
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2022}, keywords = {predmetni Kurikulum Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, domena Slu\v{s}anje i upoznavanje glazbe}, title = {Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi u kontekstu domene Slu\v{s}anje i upoznavanje glazbe}, keyword = {predmetni Kurikulum Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, domena Slu\v{s}anje i upoznavanje glazbe}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2022}, keywords = {subject Curriculum of Musical Culture and Musical Art, domain Listening and getting to know music}, title = {Application of the subject curriculum of Musical Culture and Musical Art in teaching practice in the context of the domain of Listening and getting to know music}, keyword = {subject Curriculum of Musical Culture and Musical Art, domain Listening and getting to know music}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font