Pregled bibliografske jedinice broj: 1224689
Analiza poslova pedagoga: učestalost obavljanja i samoprocjena osposobljenosti
Analiza poslova pedagoga: učestalost obavljanja i samoprocjena osposobljenosti // Odgojno-obrazovni diskurs pedagogije / Vican, Dijana ; Ledić, Jasminka ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 39-81
CROSBI ID: 1224689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza poslova pedagoga: učestalost obavljanja i
samoprocjena osposobljenosti
(Analysis of pedagogues' jobs: frequency of
performance and self-assessment of competence)
Autori
Vrkić Dimić, Jasmina ; Buterin Mičić, Marija ; Luketić, Daliborka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Odgojno-obrazovni diskurs pedagogije
Urednik/ci
Vican, Dijana ; Ledić, Jasminka ; Radeka, Igor
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2022
Raspon stranica
39-81
ISBN
978-953-331-368-9
Ključne riječi
Pedagog, osposobljenost, samoprocjena, kompetencijski profil
(Pedagogue, qualification, self-assessment, competency profile)
Sažetak
Ovim istraživanjem nastojali smo ispitati i utvrditi učestalost obavljanja nekih za pedagoga dobro poznatih i karakterističnih poslova te utvrditi kakva je procijenjena osposobljenost za obavljanje tih poslova. Naime, polazeći od pretpostavke da profil pedagoga najizravnije obliku-je kontekst rada i djelovanja u kojem su oni dominantnije zastupljeni kao djelatnici u odnosu na neke druge sektore i ustanove, naša će se analiza temeljiti na empirijskim podatcima u kojima je naglasak stavljen na rad pedagoga u odgojno-obrazov-nim ustanovama. Rezultati ovog dijela istraživanja mogu dati detaljan uvid u samoprocjenu učestalosti određenih poslova te mogu služiti za daljnje prepoznavanje onih poslova u kojima pedagozi više sudjeluju te za afirmaciju njihova specifičnog kompetencijskog profila u odnosu na druge profesije.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA