Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1224244

Prednosti i načini uvođenja izrade elektroničke književnosti u kurikulum nastavnih programa predmeta Hrvatski jezik i Informatika gimazijskog programa u RH


Hoić, Maja
Prednosti i načini uvođenja izrade elektroničke književnosti u kurikulum nastavnih programa predmeta Hrvatski jezik i Informatika gimazijskog programa u RH // Zbornik radova s treće Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1224244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti i načini uvođenja izrade elektroničke književnosti u kurikulum nastavnih programa predmeta Hrvatski jezik i Informatika gimazijskog programa u RH
(Advantages and ways of introducing the creation of electronic literature in the Croatian secondary shool curriculum for the Croatian language subject and Informatics subject)

Autori
Hoić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s treće Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije / - , 2021, 2-2

Skup
Međunarodna doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 27.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kreativno programiranje ; HTML ; Python ; AI chatbot
(creative coding ; HTML ; Python ; AI chatbot)

Sažetak
Elektronička književnost je žanr književnog teksta kojeg odlikuje uvjetovanost nastanka u digitalnom okruženju čime se radi iskorak od tiskanog medija. Kroz istraživanje se pronalazi najefektivniji način uvođenja žanra u srednjoškolski program kroz ispunjavanje ishoda i ciljeva kurikuluma nastavnih predmeta Hrvatski jezik i Informatika, točnije ishoda koji se odnose na medijsku i informacijsku pismenost, konstrukciju fiktivnog teksta te učenje HTML-a i programskog jezika Python. Implementirajući učenje HTML-a i jezika Python sa ekspresivnom mogućnošću računalno generiranog teksta elektroničke književnosti na kreativan se način spaja programiranje i učenje o gramatici i kreativnom stvaranju fiktivnog teksta. Cilj je analizirati u kojoj mjeri radionice učeničke izrade elektroničke književnosti na nastavi doprinose zainteresiranosti za programiranjem kroz analizu subjektivnog dojma učenika jedne srednje škole u kojoj su se provele radionice. Također će se ispitati razumijevanje digitalnog medija u odnosu na tiskani u kontekstu književnog stvaralaštva. Cilj je i istražiti doprinose li ovakve radionice razumijevanju AI chatbotova koji koriste umjetnu inteligenciju (obradu prirodnog jezika) s obzirom na interaktivnost elektroničke književnosti, odnosno direktnu komunikaciju čitatelja s književnim tekstom i utjecajem čitatelja na daljnji slijed prikazanog digitalnog teksta. Osim navedenog kvantitativnog upitnika koristit će se metode tematske analize sadržaja stručne literature, osobito kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Hoić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hoić, Maja
Prednosti i načini uvođenja izrade elektroničke književnosti u kurikulum nastavnih programa predmeta Hrvatski jezik i Informatika gimazijskog programa u RH // Zbornik radova s treće Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Hoić, M. (2021) Prednosti i načini uvođenja izrade elektroničke književnosti u kurikulum nastavnih programa predmeta Hrvatski jezik i Informatika gimazijskog programa u RH. U: Zbornik radova s treće Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije.
@article{article, author = {Hoi\'{c}, Maja}, year = {2021}, pages = {2-2}, keywords = {kreativno programiranje, HTML, Python, AI chatbot}, title = {Prednosti i na\v{c}ini uvo\djenja izrade elektroni\v{c}ke knji\v{z}evnosti u kurikulum nastavnih programa predmeta Hrvatski jezik i Informatika gimazijskog programa u RH}, keyword = {kreativno programiranje, HTML, Python, AI chatbot}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hoi\'{c}, Maja}, year = {2021}, pages = {2-2}, keywords = {creative coding, HTML, Python, AI chatbot}, title = {Advantages and ways of introducing the creation of electronic literature in the Croatian secondary shool curriculum for the Croatian language subject and Informatics subject}, keyword = {creative coding, HTML, Python, AI chatbot}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font