Pregled bibliografske jedinice broj: 1224053
Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika
Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika // SaZnanje, (2022), 3/2022; 300-307 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1224053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog
engleskog jezika
(Videos in technical English)
Autori
Špiranec, Ivana
Izvornik
SaZnanje (2744-1210)
(2022), 3/2022;
300-307
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
videoisječak, tehnički engleski, audiovizualna vještina
(video clip, technical English, audio-visual skill)
Sažetak
Cilj je rada osvijestiti važnost autentičnih videoisječaka o stručnim temama za poučavanje tehničkog engleskog jezika u institucionaliziranom kontekstu. Zapažanja iz nastavne prakse ukazuju da ovakav način učenja potiče obogaćivanje repertoara stručne terminologije te razvoj svih jezičnih vještina. Tema je neistražena u jeziku struke, iako većina nastavnika vjerojatno rabi videoisječke u nastavi. Ovakav tip učenja sličan je usvajanju stranog jezika u prirodnom okruženju s izvornim govornicima. Zapažanja iz nastave uglavnom potvrđuju da je i motivacija za učenje veća jer vizualna komponenta povećava razumijevanje sadržaja, učenje je kontekstualizirano, a jezik autentičan i bogat ključnim vokabularom. U radu se iznosi pregled relevantnih istraživanja (Tschirner 2001, Schmitt 2008, Jurkovič i Mertelj 2015, Kosterelioglu 2016) te primjeri zadataka koji se upotrebljavaju za razvoj audiovizualne vještine i učinkovitije usvajanje stručne terminologije. Rad je doprinos razvijanju audiovizualne vještine u nastavi tehničkog engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija