Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1224001

TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA


Kuharić, Darija
TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA // SaZnanje / Prasko, Enes (ur.).
Zenica: UNIVERZITET U ZENICI FILOZOFSKI FAKULTET, 2022. str. 438-496 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1224001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA
(TERTIARY EDUCATION: MEDIA AND DIGITAL LITERACY AS A PART OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT)

Autori
Kuharić, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
SaZnanje / Prasko, Enes - Zenica : UNIVERZITET U ZENICI FILOZOFSKI FAKULTET, 2022, 438-496

Skup
9. naučno-stručni skup Nauka i savremenost

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
medijska, informacijska i digitalna pismenost ; digitalni urođenici i digitalne pridošlice ; Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku ; engleski jezik za akademske potrebe/ engleski jezik struke
(media, informational and digital literacy ; digital natives vs. digital immigrants ; Academy of Arts and Culture in Osijek ; English for Academic Purposes/English for Specific Purposes (EAP/ESP))

Sažetak
Kao neobavezni dio obrazovanja koje se provodi u posebnim institucijma, visoko obrazovanje 21. stoljeća suočava se sa značajnom razlikom u medijskoj i digitalnoj pismenosti studenata i nastavnika (digitalni urođenici i digitalne pridošlice). Postavlja se pitanje je li moguće premostiti tu razlika, no taj čin definitivno ovisi o profilu institucije. Kako je Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku visokoobrazovna institucija po mnogočemu jedinstvena u Republici Hrvatskoj, a i znatno šire, budući da izvodi studijske programe i dodjeljuje diplome iz umjetničkog, društveno, humanističkoga te interdisciplinarnog područja znanosti i umjetnosti, njezini su nastavnici kompetentni u implementaciji novih tehnologija u svoje predmete. Na Odsjeku za kulturu, medije i menadžment informacijska, medijska i digitalna je pismenost inkorporirana u nastavne predmete. Engleski jezik za akademske potrebe/engleski jezik struke kao dio studijskih programa Odsjeka može se definirati Gillettovim (2004) riječima kao jezične i srodne kompetencije potrebne studentima tijekom visokoškolskog obrazovanja putem engleskog jezika. Nakon detaljnog prikaza teorijskog pristupa sigurnosti na internetu, medijskoj, informacijskoj i digitalnoj pismenosti te digitalnim urođenicima i digitalnim pridošlicama, daje se prikaz posvećenosti Akademije u promociji prethodno spomenutih vrijednosti zajedno s informacijama o njihovoj implementaciji u brojne predmete, s posebnim naglaskom na engleski jezik za akademske potrebe, odnosno jezik struke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Darija Kuharić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuharić, Darija
TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA // SaZnanje / Prasko, Enes (ur.).
Zenica: UNIVERZITET U ZENICI FILOZOFSKI FAKULTET, 2022. str. 438-496 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kuharić, D. (2022) TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA. U: Prasko, E. (ur.)SaZnanje.
@article{article, author = {Kuhari\'{c}, Darija}, editor = {Prasko, E.}, year = {2022}, pages = {438-496}, keywords = {medijska, informacijska i digitalna pismenost, digitalni uro\djenici i digitalne prido\v{s}lice, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, engleski jezik za akademske potrebe/ engleski jezik struke}, title = {TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA}, keyword = {medijska, informacijska i digitalna pismenost, digitalni uro\djenici i digitalne prido\v{s}lice, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, engleski jezik za akademske potrebe/ engleski jezik struke}, publisher = {UNIVERZITET U ZENICI FILOZOFSKI FAKULTET}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Kuhari\'{c}, Darija}, editor = {Prasko, E.}, year = {2022}, pages = {438-496}, keywords = {media, informational and digital literacy, digital natives vs. digital immigrants, Academy of Arts and Culture in Osijek, English for Academic Purposes/English for Specific Purposes (EAP/ESP)}, title = {TERTIARY EDUCATION: MEDIA AND DIGITAL LITERACY AS A PART OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT}, keyword = {media, informational and digital literacy, digital natives vs. digital immigrants, Academy of Arts and Culture in Osijek, English for Academic Purposes/English for Specific Purposes (EAP/ESP)}, publisher = {UNIVERZITET U ZENICI FILOZOFSKI FAKULTET}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font