Pregled bibliografske jedinice broj: 1223997
RAZLIKA U INTRINZIČNOJ MOTIVACIJI KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U ODNOSU NA UZRAST
RAZLIKA U INTRINZIČNOJ MOTIVACIJI KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U ODNOSU NA UZRAST // Deveta međunarodna konferencija "Sportske nauke i zdravlje" / Bajrić, Osmo ; Nićin, Đ. (ur.).
Banja Luka: Biblioteka sportskih nauka – Sport’s Library knj. Knjiga br. 34, 2019. str. 209-216 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1223997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKA U INTRINZIČNOJ MOTIVACIJI KOD UČENIKA
SREDNJE ŠKOLE U ODNOSU NA UZRAST
(THE DIFFERENCE IN INTRINSIC MOTIVATION FOR HIGH
SCHOOL STUDENTS IN RELATION TO AGE)
Autori
Džajić, Sanjin ; Kuna, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Deveta međunarodna konferencija "Sportske nauke i zdravlje"
/ Bajrić, Osmo ; Nićin, Đ. - Banja Luka : Biblioteka sportskih nauka – Sport’s Library knj. Knjiga br. 34, 2019, 209-216
ISBN
978-99976-34-46-7
Skup
9. međunarodna konferencija „Sportske nauke i zdravlje“
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 15.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
intrinzična motivacija, napor i važnost i tjelesni i zdravstveni odgoj
(intrinsic motivation, effort and importance, physical education)
Sažetak
Cilj istraživanja je bio utvrditi postojanje razlike u intrinzičnoj motivaciji kod učenika srednje škole različitog uzrasta. U ovom istraživanju je učestvovalo 144 ispitanika, podijeljeni u četiri subuzorka prema razredima koji su pohađali. Za potrebe ovog istraživanja korišten je metrijski instrument tipa papir-olovka: upitnik intrinzične motivacije (IMI) prilagođen za nastavu tjelesnog i zdravstvenog odgoja. Posmatrajući deskriptivne pokazatelje u svim subuzorcima, ispitanici uglavnom imaju osjećaj da ulažu napor, uživaju, percipiraju svoje kompetencije i bez naglašenog pritiska prisustvuju nastavi. Za potrebe utvrđivanja razlika između grupa korištena je analiza varijanse (ANOVA), dok je post hoc analizom primjenom Bonferonijeog testa utvrđeno između kojih grupa se pojavljuju razlike. Dobijeni rezultati pokazuju da se subuzorci razlikuju samo u varijabli napori i važnost koja procjenjuje vlastiti osjećaj uloženog truda, a ta razlika je jedino uočena između ispitanika prvog i četvrtog razreda u korist mlađeg uzrast.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija