Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1223860

Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava


Staščik, Azra; Glavaš, Amanda; Glavaš, Filip
Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava // Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS) / Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 117-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1223860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava
(Regulation of the legal protection of individual in digital environment within the Croatian educational system)

Autori
Staščik, Azra ; Glavaš, Amanda ; Glavaš, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS) / Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 117-135

Skup
33rd Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2022)

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.09.2022. - 23.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalno zrele škole ; informacijsko-komunikacijske tehnologije ; pravna zaštita pojedinca ; odgojno-obrazovni sustav
(digitally advanced schools ; information and communication technologies (ICT) ; legal protection of an individual ; educational system)

Sažetak
The COVID-19 pandemic put the educational system in front of a big challenge, which required an immediate transition to distance learning and digitalization of teaching. Teaching and learning were transferred to virtual classrooms, which required a complete adjustment of the educational system. The aim of research is to examine the legal regulation of individual protection in the digital (educational) environment, at macro and micro level. The examination at the macro level implies a qualitative analysis of the relevant legislation. At the micro level on a representative sample of primary and secondary schools (N=303) documentation analysis was conducted to examined whether schools have regulated this matter internally. The results indicate insufficient legal and internal (only 5%) regulation of safe and responsible use of ICT.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Postoji cjeloviti rad i na hrvatskom jeziku. Rad je indeksiran u Proquestu.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Amanda Glavaš (autor)

Avatar Url AZRA STAŠČIK (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

archive.ceciis.foi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Staščik, Azra; Glavaš, Amanda; Glavaš, Filip
Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava // Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS) / Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 117-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Staščik, A., Glavaš, A. & Glavaš, F. (2022) Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava. U: Vrček, N., Guàrdia, L. & Grd, P. (ur.)Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS).
@article{article, author = {Sta\v{s}\v{c}ik, Azra and Glava\v{s}, Amanda and Glava\v{s}, Filip}, year = {2022}, pages = {117-135}, keywords = {digitalno zrele \v{s}kole, informacijsko-komunikacijske tehnologije, pravna za\v{s}tita pojedinca, odgojno-obrazovni sustav}, title = {Regulacija za\v{s}tite pojedinca u digitalnom okru\v{z}enju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava}, keyword = {digitalno zrele \v{s}kole, informacijsko-komunikacijske tehnologije, pravna za\v{s}tita pojedinca, odgojno-obrazovni sustav}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sta\v{s}\v{c}ik, Azra and Glava\v{s}, Amanda and Glava\v{s}, Filip}, year = {2022}, pages = {117-135}, keywords = {digitally advanced schools, information and communication technologies (ICT), legal protection of an individual, educational system}, title = {Regulation of the legal protection of individual in digital environment within the Croatian educational system}, keyword = {digitally advanced schools, information and communication technologies (ICT), legal protection of an individual, educational system}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font