Pregled bibliografske jedinice broj: 1223860
Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava
Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava // Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS) / Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 117-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1223860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Regulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju
unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava
(Regulation of the legal protection of individual
in digital
environment within the Croatian educational system)
Autori
Staščik, Azra ; Glavaš, Amanda ; Glavaš, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS)
/ Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 117-135
Skup
33rd Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2022)
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.09.2022. - 23.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalno zrele škole ; informacijsko-komunikacijske tehnologije ; pravna zaštita pojedinca ; odgojno-obrazovni sustav
(digitally advanced schools ; information and communication technologies (ICT) ; legal protection of an individual ; educational system)
Sažetak
The COVID-19 pandemic put the educational system in front of a big challenge, which required an immediate transition to distance learning and digitalization of teaching. Teaching and learning were transferred to virtual classrooms, which required a complete adjustment of the educational system. The aim of research is to examine the legal regulation of individual protection in the digital (educational) environment, at macro and micro level. The examination at the macro level implies a qualitative analysis of the relevant legislation. At the micro level on a representative sample of primary and secondary schools (N=303) documentation analysis was conducted to examined whether schools have regulated this matter internally. The results indicate insufficient legal and internal (only 5%) regulation of safe and responsible use of ICT.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Postoji cjeloviti rad i na hrvatskom jeziku. Rad je indeksiran u Proquestu.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek