Pregled bibliografske jedinice broj: 1223599
Implikacije Covid-19 na rani i predškolski odgoj i obrazovanje – izazovi za praksu
Implikacije Covid-19 na rani i predškolski odgoj i obrazovanje – izazovi za praksu, 2022., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1223599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implikacije Covid-19 na rani i predškolski odgoj i
obrazovanje – izazovi za praksu
(Implications of Covid-19 on early and preschool
education - challenges for practice)
Autori
Zimić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
35
Mentor
Anka Jurčević Lozančić
Ključne riječi
odgojno-obrazovni rad, COVID-19, izazovi, djeca, odgojitelji
(educational work, COVID-19, challenges, children, educators)
Sažetak
Ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj početkom 2020. godine doživljavaju velike promjene u organizaciji rada. Djeca rane i predškolske dobi ostala su bez svakodnevne vrtićke rutine. Cilj rada je prikazati implikacije nadležnih tijela i donesenih uputa za odgojno obrazovni rad rad , odnosno propitati jesu li preporuke izvedive u vrtićima i u kojoj su mjeri one utjecale na dječji razvoj, rad odgojitelja, a samim time i na partnerstvo s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija