Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222760

Komunikacijski menadžment


Tomaš, Antonia
Komunikacijski menadžment. Zagreb: AT Communication Story, 2022 (ostalo)


CROSBI ID: 1222760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijski menadžment
(Communication Management)

Autori
Tomaš, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo

Izdavač
AT Communication Story

Grad
Zagreb

Godina
2022

Stranica
262

ISBN
978-953-50171-0-3

Ključne riječi
komunikacijska ; organizacija, menadžment, odnosi s javnošću
(communication ; organization, management, public relations)

Sažetak
Polazeći od svjetskih definicija da su odnosi s javnošću funkcija menadžmenta, autorica je teorijski okvir započela s teorijom suvremenog menadžmenta kako bi budući praktičari i stručnjaci odnosa s javnošću razumjeli svoju ulogu u jednoj organizaciji. Nadalje, nema razumijevanja menadžmenta, pa ni odnosa s javnošću bez poznavanja funkcioniranja organizacije. Rijetke su knjige s područja odnosa s javnošću da na ovakav način gledaju na organizaciju. Izrazito je važno razumjeti organizaciju, njene dimenzije, čimbenike, organizaciju upravljanja pa sve do promjena u organizaciji i organizacijske kulture. Poznavanje tih aspekata organizacije svaki praktičar odnosa s javnošću postaje kompetentniji i teorijski, a sutra zasigurno praktično efikasniji. Također, Antonia Tomaš elaborira ulogu i značenje komunikacije, s posebnim naglaskom na interpersonalnu komunikaciju. U srži svih odnosa je komunikacija, stoga poglavlje teorija komunikacije predstavlja potporu svim pojedincima da uspješno kormilare svojom organizacijom pridonoseći jačoj komunikacijskoj funkciji menadžmenta. U poglavlju odnosi s javnošću autorica je prikazala sve najvažnije programe odnosa s javnošću dajući im teorijsku i praktičnu dimenziju. Zadnja dva poglavlja, korporativnu odnosi s javnošću i odnosi s potrošačima daju na uvid specifičnosti ove knjige približavajući je više korporacijama i tvrtkama. Za širu publiku autorica je posvetila Knjigu 2. u kojoj je izdvojila niz strateških tekstova i ideja za bolju komunikaciju te ukazala na najnapredniju praksu i suvremenu literaturu na području strateškog razmišljanja te skrenula pažnju na načine kako učinkovito ostvariti dvosmjernu komunikaciju u svakodnevnom životu. U zadnjem poglavlju kojeg je nazvala pogledi – ne manje važno nalaze se niz aktualnih, edukativnih i inspirativnih tekstovi koji su dio autoričinog promišljanja na pojedine teme, ali zasigurno predstavlja „bijeg“ od tvrde teorije s početka knjige.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Antonia Tomaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Antonia
Komunikacijski menadžment. Zagreb: AT Communication Story, 2022 (ostalo)
Tomaš, A. (2022) Komunikacijski menadžment. Zagreb, AT Communication Story.
@book{book, author = {Toma\v{s}, Antonia}, year = {2022}, pages = {262}, keywords = {komunikacijska, organizacija, menad\v{z}ment, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, isbn = {978-953-50171-0-3}, title = {Komunikacijski menad\v{z}ment}, keyword = {komunikacijska, organizacija, menad\v{z}ment, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisher = {AT Communication Story}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Toma\v{s}, Antonia}, year = {2022}, pages = {262}, keywords = {communication, organization, management, public relations}, isbn = {978-953-50171-0-3}, title = {Communication Management}, keyword = {communication, organization, management, public relations}, publisher = {AT Communication Story}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font