Pregled bibliografske jedinice broj: 1222760
Komunikacijski menadžment
Komunikacijski menadžment. Zagreb: AT Communication Story, 2022 (ostalo)
CROSBI ID: 1222760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski menadžment
(Communication Management)
Autori
Tomaš, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo
Izdavač
AT Communication Story
Grad
Zagreb
Godina
2022
Stranica
262
ISBN
978-953-50171-0-3
Ključne riječi
komunikacijska ; organizacija, menadžment, odnosi s javnošću
(communication ; organization, management, public relations)
Sažetak
Polazeći od svjetskih definicija da su odnosi s javnošću funkcija menadžmenta, autorica je teorijski okvir započela s teorijom suvremenog menadžmenta kako bi budući praktičari i stručnjaci odnosa s javnošću razumjeli svoju ulogu u jednoj organizaciji. Nadalje, nema razumijevanja menadžmenta, pa ni odnosa s javnošću bez poznavanja funkcioniranja organizacije. Rijetke su knjige s područja odnosa s javnošću da na ovakav način gledaju na organizaciju. Izrazito je važno razumjeti organizaciju, njene dimenzije, čimbenike, organizaciju upravljanja pa sve do promjena u organizaciji i organizacijske kulture. Poznavanje tih aspekata organizacije svaki praktičar odnosa s javnošću postaje kompetentniji i teorijski, a sutra zasigurno praktično efikasniji. Također, Antonia Tomaš elaborira ulogu i značenje komunikacije, s posebnim naglaskom na interpersonalnu komunikaciju. U srži svih odnosa je komunikacija, stoga poglavlje teorija komunikacije predstavlja potporu svim pojedincima da uspješno kormilare svojom organizacijom pridonoseći jačoj komunikacijskoj funkciji menadžmenta. U poglavlju odnosi s javnošću autorica je prikazala sve najvažnije programe odnosa s javnošću dajući im teorijsku i praktičnu dimenziju. Zadnja dva poglavlja, korporativnu odnosi s javnošću i odnosi s potrošačima daju na uvid specifičnosti ove knjige približavajući je više korporacijama i tvrtkama. Za širu publiku autorica je posvetila Knjigu 2. u kojoj je izdvojila niz strateških tekstova i ideja za bolju komunikaciju te ukazala na najnapredniju praksu i suvremenu literaturu na području strateškog razmišljanja te skrenula pažnju na načine kako učinkovito ostvariti dvosmjernu komunikaciju u svakodnevnom životu. U zadnjem poglavlju kojeg je nazvala pogledi – ne manje važno nalaze se niz aktualnih, edukativnih i inspirativnih tekstovi koji su dio autoričinog promišljanja na pojedine teme, ali zasigurno predstavlja „bijeg“ od tvrde teorije s početka knjige.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti