Pregled bibliografske jedinice broj: 1222670
CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA
CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA // South Eastern European Journal of Communication, 3 (2021), 2; 75-84 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1222670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA
(LEAKS OR PRODUCT PROMOTION)
Autori
Tomaš, Antonia
Izvornik
South Eastern European Journal of Communication (2712-0457) 3
(2021), 2;
75-84
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
curenje ; promocija ; publicitet ; integrirana komunikacija ; odnosi s javnošću (PR)
Sažetak
Rad se bavi analizom kontrolirana curenja informacija u službi promocije proizvoda. Analiziran je proces lansiranja Appleova novog proizvoda iPhone 13. Mediji su dali velik publicitet ovomu svjetskom brendu. Forma je promocije u prvoj fazi upakirana u curenje proizvoda. Sam taj fenomen curenja izaziva, s jedne strane, nepovjerenje, a s druge, one poželjne strane, interes za nečim što u sebi nosi potencijalnu industrijsku špijunažu. Imajući u vidu velik interes javnosti za ovakvim promocijskim alatima, analizirali smo najvažnije tehnike curenja, ali i promocije proizvoda te odgovorili na temeljno pitanje: Je li riječ o stvarnu nekontroliranu curenju ili samo framingu (okviru) za uspješno povezivanje proizvoda s ciljnom javnošću?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti