Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222670

CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA


Tomaš, Antonia
CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA // South Eastern European Journal of Communication, 3 (2021), 2; 75-84 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1222670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA
(LEAKS OR PRODUCT PROMOTION)

Autori
Tomaš, Antonia

Izvornik
South Eastern European Journal of Communication (2712-0457) 3 (2021), 2; 75-84

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
curenje ; promocija ; publicitet ; integrirana komunikacija ; odnosi s javnošću (PR)

Sažetak
Rad se bavi analizom kontrolirana curenja informacija u službi promocije proizvoda. Analiziran je proces lansiranja Appleova novog proizvoda iPhone 13. Mediji su dali velik publicitet ovomu svjetskom brendu. Forma je promocije u prvoj fazi upakirana u curenje proizvoda. Sam taj fenomen curenja izaziva, s jedne strane, nepovjerenje, a s druge, one poželjne strane, interes za nečim što u sebi nosi potencijalnu industrijsku špijunažu. Imajući u vidu velik interes javnosti za ovakvim promocijskim alatima, analizirali smo najvažnije tehnike curenja, ali i promocije proizvoda te odgovorili na temeljno pitanje: Je li riječ o stvarnu nekontroliranu curenju ili samo framingu (okviru) za uspješno povezivanje proizvoda s ciljnom javnošću?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Antonia Tomaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Antonia
CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA // South Eastern European Journal of Communication, 3 (2021), 2; 75-84 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Tomaš, A. (2021) CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA. South Eastern European Journal of Communication, 3 (2), 75-84.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Antonia}, year = {2021}, pages = {75-84}, keywords = {curenje, promocija, publicitet, integrirana komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u (PR)}, journal = {South Eastern European Journal of Communication}, volume = {3}, number = {2}, issn = {2712-0457}, title = {CURENJE ILI PROMOCIJA PROIZVODA}, keyword = {curenje, promocija, publicitet, integrirana komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u (PR)} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Antonia}, year = {2021}, pages = {75-84}, keywords = {curenje, promocija, publicitet, integrirana komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u (PR)}, journal = {South Eastern European Journal of Communication}, volume = {3}, number = {2}, issn = {2712-0457}, title = {LEAKS OR PRODUCT PROMOTION}, keyword = {curenje, promocija, publicitet, integrirana komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u (PR)} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font