Pregled bibliografske jedinice broj: 1222666
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
CROSBI ID: 1222666 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz
perspektive učitelja
(The role of teaching assistants with students with
ADHD from a teacher's perspective)
Autori
Manuela Mijatović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel društveno-humanističkih znanosti
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
22.09
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Kudek Mirošević, Jasna ; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina
Ključne riječi
pomoćnik u nastavi ; učitelj ; učenik s ADHD-om ; primarno obrazovanje
(teaching assistant ; teacher ; student with ADHD ; primary education)
Sažetak
Uloga pomoćnika u nastavi jasna je već iz samoga naziva, a to je pružanje pomoći učenicima kojima je ona potrebna zbog njihovih teškoća. U ovome radu ispituje se uloga pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja. Učitelji i učiteljice razredne nastave sudjelovali su u istraživanju dajući odgovore o vlastitoj suradnji s pomoćnikom u nastavi te o odnosu između učenika i pomoćnika u nastavi. Cilj ovoga istraživanja bio je uvidjeti razvijenost navedenih odnosa i suradnje iz perspektive učitelja. Suradnja učitelja i pomoćnika u nastavi zahtjeva se u svakodnevnom radu kako bi učenik iz tog odnosa dobio kvalitetnu pomoć i podršku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu