Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222666

Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja


Manuela Mijatović
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod


CROSBI ID: 1222666 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja
(The role of teaching assistants with students with ADHD from a teacher's perspective)

Autori
Manuela Mijatović

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
22.09

Godina
2022

Stranica
39

Mentor
Kudek Mirošević, Jasna ; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina

Ključne riječi
pomoćnik u nastavi ; učitelj ; učenik s ADHD-om ; primarno obrazovanje
(teaching assistant ; teacher ; student with ADHD ; primary education)

Sažetak
Uloga pomoćnika u nastavi jasna je već iz samoga naziva, a to je pružanje pomoći učenicima kojima je ona potrebna zbog njihovih teškoća. U ovome radu ispituje se uloga pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja. Učitelji i učiteljice razredne nastave sudjelovali su u istraživanju dajući odgovore o vlastitoj suradnji s pomoćnikom u nastavi te o odnosu između učenika i pomoćnika u nastavi. Cilj ovoga istraživanja bio je uvidjeti razvijenost navedenih odnosa i suradnje iz perspektive učitelja. Suradnja učitelja i pomoćnika u nastavi zahtjeva se u svakodnevnom radu kako bi učenik iz tog odnosa dobio kvalitetnu pomoć i podršku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu


Citiraj ovu publikaciju:

Manuela Mijatović
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
Manuela Mijatović (2022) 'Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja', diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {39}, keywords = {pomo\'{c}nik u nastavi, u\v{c}itelj, u\v{c}enik s ADHD-om, primarno obrazovanje}, title = {Uloga pomo\'{c}nika u nastavi s u\v{c}enicima s ADHD-om iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {pomo\'{c}nik u nastavi, u\v{c}itelj, u\v{c}enik s ADHD-om, primarno obrazovanje}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {39}, keywords = {teaching assistant, teacher, student with ADHD, primary education}, title = {The role of teaching assistants with students with ADHD from a teacher's perspective}, keyword = {teaching assistant, teacher, student with ADHD, primary education}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font