Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222658

Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja


Monika Vidović
Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod


CROSBI ID: 1222658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja
(Cooperation between class teachers and parents of children with autism spectrum disorder from a teacher's perspective)

Autori
Monika Vidović

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
22.09

Godina
2022

Stranica
53

Mentor
Kudek Mirošević, Jasna ; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina

Ključne riječi
poremećaj iz spektra autizma,
(poremećaj iz spektra autizma ; uloga učitelja ; podrška obitelji ; suradnja)

Sažetak
Svako je dijete s poremećajem iz spektra autizma jedinstveno po svojim sociokognitivnim te jezičnim mogućnostima, stupnju teškoća koji ima te, općenito govoreći, podršci koju dobiva iz svoje okoline, bilo da se radi o obitelji ili školskom okruženju. Upravo zbog toga svako dijete prolazi kroz različite vrste terapijskog, predškolskog i školskog uključivanja i, sukladno tome, ostvaruje različit napredak. U posljednjih je nekoliko desetljeća zabilježen značajan porast ovog poremećaja u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, stoga je došlo do većeg zanimanja od strane stručnjaka i javnosti za navedeni poremećaj. Točan uzrok poremećaja iz spektra autizma još uvijek nije moguće saznati sa sigurnošću, zbog čega je teško prepoznati znakove koji upućuju na autizam. Kriteriji za uspostavu dijagnoze poremećaja iz spektra autizma ogledaju se u početku samog poremećaja u ranom djetinjstvu, socijalnoj interakciji, komunikaciji te u ograničenim interesima. Nakon uspostave dijagnoze, važno je osmisliti i početi s primjenom konkretnih i primjerenih terapijskih postupakakoji će biti objašnjeni u ovom radu. Kroz rad se nastojao dati prikaz recentne literature koja govori o samom poremećajui klasifikaciji poremećaja iz spektra autizma. Također, analiziran je i položaj djeteta s poremećajem iz spektra autizma u obitelji te kako postavljena dijagnoza utječe na djetetovu obitelj. U radu je bilo važno napomenuti i pojasniti koja je uloga učitelja prilikom poučavanja djeteta s poremećajem iz spektra autizma te surađuje li učitelj s roditeljima djece i koliko često. Konačno, provedeno je i istraživanje kojim se nastojalo uvidjeti u kojoj mjeri učitelji surađuju s roditeljima djece s poremećajem iz spektra autizma te kako ta suradnja izgleda i na koje se sve načine može unaprijediti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu


Citiraj ovu publikaciju:

Monika Vidović
Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
Monika Vidović (2022) 'Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja', diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {poreme\'{c}aj iz spektra autizma,}, title = {Suradnja u\v{c}itelja razredne nastave i roditelja djece s poreme\'{c}ajem iz spektra autizma iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {poreme\'{c}aj iz spektra autizma,}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {poreme\'{c}aj iz spektra autizma, uloga u\v{c}itelja, podr\v{s}ka obitelji, suradnja}, title = {Cooperation between class teachers and parents of children with autism spectrum disorder from a teacher's perspective}, keyword = {poreme\'{c}aj iz spektra autizma, uloga u\v{c}itelja, podr\v{s}ka obitelji, suradnja}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font