Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 122258

Hrvatski-prvi strani jezik


Cvikić, Lidija; Tomek, Tatjana
Hrvatski-prvi strani jezik // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini 2: Teorijska razmatranja, primjena / Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 126-136


CROSBI ID: 122258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski-prvi strani jezik
(Croatian as First Foreign Language)

Autori
Cvikić, Lidija ; Tomek, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini 2: Teorijska razmatranja, primjena

Urednik/ci
Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita

Izdavač
Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
126-136

ISBN
953-191-210-6

Ključne riječi
hrvatski jezik, hrvatski kao drugi i strani jezik,
(Croatian, Croatian as Second and Foreign language)

Sažetak
Although teaching and learning Croatian as a second or a foreign language is being researched increasingly, most of the studies involve adults and very few focus on teaching children. This topic should be paid more attention not only because of the large nummber of Croatian emigrants worldwide, but also due the fact that in Croatia, apart from Croats, live members of other ethnic groups whose children are not always bilingual. This paper focuses on problems of teaching Croatian to children who are members of the Hungarian national minority in baranja and attend Hungarian primary schools. Due to the differences in the cildren's level of Croatian ranging from no Croatian at all to balanced bilingualism and an inappropriate syllabus and textbook, these children have problems acquiring Croatian. The paper provides a detailed analysis of the initial difficulties involved in learning Croatian (lower grades of primary school) and discussee their causes. It also provides guidelines on how to overcome them- developing appropriate manuals and new syllabus, the content and structure of which is also discussed.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130438

Profili:

Avatar Url Lidija Cvikić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvikić, Lidija; Tomek, Tatjana
Hrvatski-prvi strani jezik // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini 2: Teorijska razmatranja, primjena / Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 126-136
Cvikić, L. & Tomek, T. (2003) Hrvatski-prvi strani jezik. U: Pavličević-Franić, D. & Kovačević, M. (ur.) Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini 2: Teorijska razmatranja, primjena. Zagreb, Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, str. 126-136.
@inbook{inbook, author = {Cviki\'{c}, Lidija and Tomek, Tatjana}, year = {2003}, pages = {126-136}, keywords = {hrvatski jezik, hrvatski kao drugi i strani jezik,}, isbn = {953-191-210-6}, title = {Hrvatski-prvi strani jezik}, keyword = {hrvatski jezik, hrvatski kao drugi i strani jezik,}, publisher = {Naklada Slap ; Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Cviki\'{c}, Lidija and Tomek, Tatjana}, year = {2003}, pages = {126-136}, keywords = {Croatian, Croatian as Second and Foreign language}, isbn = {953-191-210-6}, title = {Croatian as First Foreign Language}, keyword = {Croatian, Croatian as Second and Foreign language}, publisher = {Naklada Slap ; Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font