Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222349

Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska


Markota, Kristina
Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1222349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska
(Analysis of the attitudes of users of Synlab Hrvatska polyclinic)

Autori
Markota, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
22.12

Godina
2020

Stranica
33

Mentor
Plećaš, Mihael ; Marić, Kristijan

Ključne riječi
Kvaliteta zdravstvene usluge, zadovoljstvo korisnika
(Health service quality, user satisfaction)

Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) sagledava kvalitetu kao „zdravstvenu uslugu koja po svojim obilježjima zadovoljava zadane ciljeve, a sadašnjim stupnjem znanja i dostupnim resursima ispunjava očekivanja bolesnika da dobije najbolju moguću skrb uz minimalni rizik za njegovo zdravlje i blagostanje”. Jedno od temeljnih ljudskih prava je imati kvalitetnu i stručnu zdravstvenu zaštitu. “U novije vrijeme, uz koncept kvalitete usluge, sve se više pažnje posvećuje zahtjevima i očekivanjima korisnika usluga, a mjerenje kvalitete usluge zamijenjeno je mjerenjem zadovoljstva korisnika pruženom uslugom s ciljem poboljšanja poslovanja i što većeg profita” Kako imati odgovarujuću kvalitetu zdravstvene usluge istražuje se više desetljeća, a posebno otkada se pojavio zdravstveni turizam u Republici Hrvatskoj. Najlakši način da bi se saznalo kako doći do korisnika je kroz istraživanje tržišta. Napraviti dobru analizu znači da znamo kako biti uspješan i konkurentan. Anonimnom anketom ispitano je zadovojstvo korisnika poliklinike i zaključeno je da su korisnici zadovoljni uslugom. Nakon provedene analize donešeni su sljedeći zaključci da je 66, 3 % korisnika ženskog spola, u dobi od 35 do 45 godina, visoko su obrazovane, bitan im je izgled i prostor poliklinike. Glavni razlog dolaska u polikliniku najvećeg broja korisnika je što je usluga laboratorija brza i učinkovita. Rad ima postavljene dvije hipoteze “ Korisnici smatraju da su cijene u poliklinici pristupačne” i “ Korisnici smatraju da uslugu dobiju dovoljno djelotvorno” koje su provedene testiranjem preko hi – kvadrat testa koji hipoteze smatra nedvojbeno potvrđenim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Kristijan Marić (mentor)

Avatar Url Mihael Plećaš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Markota, Kristina
Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Markota, K. (2020) 'Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markota, Kristina}, year = {2020}, pages = {33}, keywords = {Kvaliteta zdravstvene usluge, zadovoljstvo korisnika}, title = {Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska}, keyword = {Kvaliteta zdravstvene usluge, zadovoljstvo korisnika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markota, Kristina}, year = {2020}, pages = {33}, keywords = {Health service quality, user satisfaction}, title = {Analysis of the attitudes of users of Synlab Hrvatska polyclinic}, keyword = {Health service quality, user satisfaction}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font