Pregled bibliografske jedinice broj: 1222349
Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska
Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab Hrvatska, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1222349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova korisnika poliklinike Synlab
Hrvatska
(Analysis of the attitudes of users of Synlab
Hrvatska polyclinic)
Autori
Markota, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2020
Stranica
33
Mentor
Plećaš, Mihael ; Marić, Kristijan
Ključne riječi
Kvaliteta zdravstvene usluge, zadovoljstvo korisnika
(Health service quality, user satisfaction)
Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) sagledava kvalitetu kao „zdravstvenu uslugu koja po svojim obilježjima zadovoljava zadane ciljeve, a sadašnjim stupnjem znanja i dostupnim resursima ispunjava očekivanja bolesnika da dobije najbolju moguću skrb uz minimalni rizik za njegovo zdravlje i blagostanje”. Jedno od temeljnih ljudskih prava je imati kvalitetnu i stručnu zdravstvenu zaštitu. “U novije vrijeme, uz koncept kvalitete usluge, sve se više pažnje posvećuje zahtjevima i očekivanjima korisnika usluga, a mjerenje kvalitete usluge zamijenjeno je mjerenjem zadovoljstva korisnika pruženom uslugom s ciljem poboljšanja poslovanja i što većeg profita” Kako imati odgovarujuću kvalitetu zdravstvene usluge istražuje se više desetljeća, a posebno otkada se pojavio zdravstveni turizam u Republici Hrvatskoj. Najlakši način da bi se saznalo kako doći do korisnika je kroz istraživanje tržišta. Napraviti dobru analizu znači da znamo kako biti uspješan i konkurentan. Anonimnom anketom ispitano je zadovojstvo korisnika poliklinike i zaključeno je da su korisnici zadovoljni uslugom. Nakon provedene analize donešeni su sljedeći zaključci da je 66, 3 % korisnika ženskog spola, u dobi od 35 do 45 godina, visoko su obrazovane, bitan im je izgled i prostor poliklinike. Glavni razlog dolaska u polikliniku najvećeg broja korisnika je što je usluga laboratorija brza i učinkovita. Rad ima postavljene dvije hipoteze “ Korisnici smatraju da su cijene u poliklinici pristupačne” i “ Korisnici smatraju da uslugu dobiju dovoljno djelotvorno” koje su provedene testiranjem preko hi – kvadrat testa koji hipoteze smatra nedvojbeno potvrđenim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas