Pregled bibliografske jedinice broj: 1222336
Analiza stavova o učincima predstavljanja proizvoda u dućanu na povećanje prihoda u maloprodaji na primjeru Logitech Europe S.A.
Analiza stavova o učincima predstavljanja proizvoda u dućanu na povećanje prihoda u maloprodaji na primjeru Logitech Europe S.A., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1222336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova o učincima predstavljanja
proizvoda u dućanu na povećanje prihoda u
maloprodaji na primjeru Logitech Europe S.A.
(Analysis of attitudes about the effects of in-
store product presentation on increasing retail
revenue on the example of Logitech Europe S.A.)
Autori
Goldstein Osmić, Renee
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.10
Godina
2020
Stranica
38
Mentor
Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo
Ključne riječi
predstavljanja proizvoda u dućanu, povećanje prihoda u maloprodaji
(presentation of products in the store, increase in income in retail)
Sažetak
Pravilno predstavljanje proizvoda koje uključuje oglašavanje, promociju i pozicioniranje unutar dućana na policu je i dalje neshvaćeno a moglo bi pomoći u prodaji. Trendovi se mijenjaju, kupci mijenjaju svoje zahtjeve i potrebe, a problem slabe prodaje ostaje. Kako kupnja zadnjih godina postaje sve složenija, potrošači su također bolji i brži u pronalaženju usluga i proizvoda. U ovom istraživanju želimo dokazati da se prodaja može povećati ukoliko se ozbiljnije shvati pozicioniranje i predstavljanje proizvoda te se laganim načinom potakne kupac da obrati pozornost na ono što želimo prodati
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas