Pregled bibliografske jedinice broj: 1222321
Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata
Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1222321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih
karata
(Analysis of consumer behavior when buying plane
tickets)
Autori
Beljan, Maatea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2020
Stranica
38
Mentor
Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo
Ključne riječi
ponašanje potrošača, faze kupnje, čimbenici kupnje, avionske karte
(consumer behaviour, buying stages, buying factors, plane tickets)
Sažetak
Rad nosi naziv „Ponašanje potrošača prilikom kupnje avio karata“ rad ima za cilj ima razumjeti kriterije kupaca zašto se odlučuju na kupnju avionskih karata i definirati njihove potrebe i očekivanja. Ponašanje potrošača sastoji se od svih aktivnosti osobe koja obavlja kupovinu ili konzumira odabrane proizvode i usluge. Postoji niz čimbenika ponašanja potrošača, a to su sljedeći: osobni, kulturni, društveni i psihološki čimbenici. Oni se razlikuju te imaju svoje varijable koje ih opisuju. Iako uspjeh aviokompanije leži u razumijevanju i potrebe kupaca malo je istraživanja napravljeno u procesu ponašanja i odlučivanja putnika prilikom kupnje avionskih karata. S obzirom da je autorica rada vjerna kupovini avio karta, odlučila je istražiti način na koji se potrošači ponašaju kod kupnje avio karata, odnosno koji su njihovi motivi kupnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas