Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222316

Analiza stavova ispitanika o učincima nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika


Vuk, Nikolina
Analiza stavova ispitanika o učincima nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1222316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza stavova ispitanika o učincima nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika
(Analysis of respondents' views on the effects of non-material remuneration of employees)

Autori
Vuk, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
10.09

Godina
2020

Stranica
143

Mentor
Plećaš, Mihael ; Samodol, Ante ; Rudančić, Andreja

Ključne riječi
zaposlenici, ulaganje, motivacija, uspješnost, konkurentska prednost
(employees, investment, motivation, performance, competitive advantage)

Sažetak
U poslovnom okruženju osnovni resurs svake organizacije čine ljudi i njihove kompetencije, koje omogućavaju rješavanje postavljenih zadataka, a time i ostvarivanje zajedničkih ciljeva organizacije. Svakog čovjeka oblikuje njegova količina znanja, spremnost na daljnje učenje, kreativnost, ali i motiviranost prema poslu, čime se ljudski resurs razlikuje od ostalih resursa u organizaciji. Pored toga što su zaposlenici jedan od najznačajnijih resursa poduzeća, oni su i najproblematičniji resurs kojeg svakodnevno treba nadzirati, motivirati i usmjeravati. Iz tog razloga, upravljanje zaposlenicima na svim razinama predstavlja strateški interes poduzeća kojim bi se svakodnevno trebao baviti viši nivo menadžmenta. Za djelotvorno upravljanje ljudskim potencijalima nužno je prepoznati i značaj motivacijskih sustava. Zadovoljan, motiviran djelatnik radit će učinkovitije i kreativnije i s većom usmjerenošću prema postavljenim ciljevima. Ukoliko motivacija izostane, javlja se opasnost da se rad najkvalitetnijih zaposlenika izjednači s prosječnim ili čak najlošijim. To s vremenom dovodi do nezadovoljstva i odražava se i na kvalitetu rada. Organizacije diljem svijeta zaključile su da je od velike važnosti proizvesti programe namijenjene za nagrađivanje svih zaposlenika iz svih područja rada, a koji će ujedno služiti kao poticaj za poboljšanje poslovanja te tvrtke. Nagrade moraju biti korisne i kao takve vrednovane od strane zaposlenika. Postoje razne teorije motivacije koje pokušavaju objasniti ulogu posla i otkriti koji su motivatori i u kojoj mjeri adekvatni za poboljšanje radne djelotvornosti i učinkovitosti. Izgradnjom kvalitetnog motivacijskog sustava može se pomoći organizaciji da poveća svoju konkurentsku sposobnost. Iako važnost velikih bonusa u motiviranju ljudi ne može biti zanemarena, pogotovo u brzo rastućim organizacijama, postoji potreba pružanja novih oblika motivacija i davanja važnosti zaposlenicima koji ne ovise samo o promociji ili novcu. Zbog toga, u ovom se diplomskom radu problematizira nematerijalna motivacija.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nikolina Vuković (autor)

Avatar Url Ante Samodol (mentor)

Avatar Url Mihael Plećaš (mentor)

Avatar Url Andreja Rudančić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vuk, Nikolina
Analiza stavova ispitanika o učincima nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Vuk, N. (2020) 'Analiza stavova ispitanika o učincima nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk, Nikolina}, year = {2020}, pages = {143}, keywords = {zaposlenici, ulaganje, motivacija, uspje\v{s}nost, konkurentska prednost}, title = {Analiza stavova ispitanika o u\v{c}incima nematerijalnog nagra\djivanja zaposlenika}, keyword = {zaposlenici, ulaganje, motivacija, uspje\v{s}nost, konkurentska prednost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk, Nikolina}, year = {2020}, pages = {143}, keywords = {employees, investment, motivation, performance, competitive advantage}, title = {Analysis of respondents' views on the effects of non-material remuneration of employees}, keyword = {employees, investment, motivation, performance, competitive advantage}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font