Pregled bibliografske jedinice broj: 1222224
Budućnost pedagoškog odnosa u dječjem vrtiću
Budućnost pedagoškog odnosa u dječjem vrtiću, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1222224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budućnost pedagoškog odnosa u dječjem vrtiću
(The future of the pedagogical relationship in
kindergarten)
Autori
Bučević, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
27.09
Godina
2022
Stranica
60
Mentor
Varga, Rahaela
Ključne riječi
relacijska pedagogija, pedagoški odnos, istraživanje budućnosti, fokus grupa
(pedagogy of relation, pedagogical relationship, future science, focus group)
Sažetak
Odnose među ljudima u odgoju i obrazovanju proučava relacijska pedagogija. Pedagoški odnos je odnos između djeteta i odgojitelja u odgojno obrazovnom kontekstu, a u ovom radu je definiran kroz osam dimenzija. Kvaliteta pedagoškog odnosa ima značajnu važnost u odgojno obrazovnom procesu, te ju je potrebno aktivno kritički razmatrati i analizirati. U ovom radu je provedeno istraživanje anticipiranja budućnosti pedagoškog odnosa sa studentima preddiplomskog i diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Istraživanje je rađeno metodom fokus grupe, na uzorku od ukupno 34 ispitanika. Uočene su sličnosti u anticipiranju budućnosti pedagoškog odnosa koje ispitanici obje skupine planiraju ostvariti u pedagoškoj praksi, uz značajnu razliku u samo jednoj dimenziji. Od 32 ispitanika, njih 24 su studenti preddiplomskog studija, a njih 8 diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Dobivene rezultate zbog malog uzorka nije moguće generalizirati, ali su indikator da je problematiku potrebno dodatno istraživati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija