Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222134

Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju


Baričević, Patricia
Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1222134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju
(Role of Digital Media Advertising in Child Rearing)

Autori
Baričević, Patricia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
20.09

Godina
2022

Stranica
29

Mentor
Varga, Rahaela ; Mirković Moguš, Ana

Ključne riječi
digitalne promidžbene poruke, djeca, mediji, obiteljski odgoj, potrošačko okruženje, roditelji
(digital media advertising, children, media, family child care, consumer environment, parents)

Sažetak
Budući da se u današnje vrijeme tehnologija brzo razvija, digitalni mediji gotovo su svima dostupni. Osim odraslih i mladih, djeca su također svakodnevno okružena raznim medijima. Kako je digitalno oglašavanje rašireno na gotovo svim digitalnim medijima, ali i na svim medijima općenito, djeca se često susreću i s digitalnim promidžbenim porukama koje su usmjerene na njih. Stoga je cilj rada bio sintetizirati znanstvene spoznaje kako bi se prikazalo kakvu ulogu u obiteljskom odgoju imaju digitalne promidžbene poruke usmjerene djeci. Naime, današnje obitelji žive u potrošačkom i digitalnom okruženju te djeca većinu vremena kod kuće provode uz digitalne medije pa se pojavljuju određeni izazovi obiteljskog odgoja. Djeca nedovoljno razumiju namjeru oglašivača digitalnih promidžbenih poruka te je detektirana potreba odgojne podrške roditelja. Istaknuta je preporuka da roditelji primjenjuju autoritativni stil odgoja i budu uključeni u dječju interakciju s digitalnim medijima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Rahaela Varga (mentor)

Avatar Url Ana Mirković Moguš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Baričević, Patricia
Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Baričević, P. (2022) 'Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{c}evi\'{c}, Patricia}, year = {2022}, pages = {29}, keywords = {digitalne promid\v{z}bene poruke, djeca, mediji, obiteljski odgoj, potro\v{s}a\v{c}ko okru\v{z}enje, roditelji}, title = {Uloga digitalnih promid\v{z}benih poruka u obiteljskom odgoju}, keyword = {digitalne promid\v{z}bene poruke, djeca, mediji, obiteljski odgoj, potro\v{s}a\v{c}ko okru\v{z}enje, roditelji}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{c}evi\'{c}, Patricia}, year = {2022}, pages = {29}, keywords = {digital media advertising, children, media, family child care, consumer environment, parents}, title = {Role of Digital Media Advertising in Child Rearing}, keyword = {digital media advertising, children, media, family child care, consumer environment, parents}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font