Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222126

Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji


Kozić, Josipa
Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1222126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji
(Formal Learning of Sign Languages in Croatia and Italy – Organisational Aspects)

Autori
Kozić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
19.09

Godina
2022

Stranica
50

Mentor
Varga, Rahaela

Ključne riječi
cjeloživotno učenje, formalno obrazovanje, hrvatski znakovni jezik (HZJ), talijanski znakovni jezik (LIS), tečaj
(lifelong learning, formal education, Croatian Sign Language (HZJ), Italian Sign Language (LIS), course)

Sažetak
Cilj rada bio je prema zadanim kriterijima i istraživačkim pitanjima usporediti organizacijske aspekte formalnog učenja Hrvatskog znakovnog jezika (HZJ) u Hrvatskoj i Talijanskog znakovnog jezika (LIS) u Italiji. U prvom dijelu rada definirano je cjeloživotno učenje sa svojim sastavnicama: formalno, neformalno i informalno učenje. Dalje se nalazi usporedba HZJ-a i LIS-a, odnosno opisano je učenje znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji, usporedba abecede, gramatike i semantike HZJ-a i LIS-a. Nakon teorijskog dijela, opisana je metodologija rada te rezultati analize organizacijskih aspekata u Hrvatskoj i Italiji. Točnije, rezultati pokazuju da Italija ima dostupnije tečajeve znakovnog jezika u odnosu na Hrvatsku, uvažavajući sljedeće organizacijske aspekte formalnog učenja znakovnog jezika: broj i vrsta institucije koje organiziraju tečajeve, materijali za učenje, vertikalna prohodnost, trajanje, vrijeme održavanja nastave i veličina grupe polaznika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Rahaela Varga (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozić, Josipa
Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Kozić, J. (2022) 'Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kozi\'{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {50}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, formalno obrazovanje, hrvatski znakovni jezik (HZJ), talijanski znakovni jezik (LIS), te\v{c}aj}, title = {Organizacijski aspekti formalnog u\v{c}enja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, formalno obrazovanje, hrvatski znakovni jezik (HZJ), talijanski znakovni jezik (LIS), te\v{c}aj}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kozi\'{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {50}, keywords = {lifelong learning, formal education, Croatian Sign Language (HZJ), Italian Sign Language (LIS), course}, title = {Formal Learning of Sign Languages in Croatia and Italy – Organisational Aspects}, keyword = {lifelong learning, formal education, Croatian Sign Language (HZJ), Italian Sign Language (LIS), course}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font